• Ik had een probleem met het uploaden van mijn foto hier op Q. Maar nu is het gelukt, alleen zie je hem niet... s:
    Je ziet nu enkel zo'n klein vierkantje met een rood kruisje erin wat dus het teken is dat het niet werkt...
    Hoe kan ik dit oplossen?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    is het een JPG bestand?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    geen idee,sorry.


    I need you like a heart needs a beat

    Deleten. De foto uploaden naar Hyves, opnieuw opslaan vanaf daar en de automatische naam behouden.

    Dan opnieuw op Q zetten.


    Bored.

    Duurde het lang? Dan heb je een te groot bestand. Op Hyves uploaden, opnieuw opslaan, en weer op Quizlet zetten. Anders? Pff, dan is het geen JPG bestand. Denk ik,

    MACRISTINE schreef:
    Deleten. De foto uploaden naar Hyves, opnieuw opslaan vanaf daar en de automatische naam behouden.

    Dan opnieuw op Q zetten.



    Heb ik al gedaan, via Netlog dan.
    Misschien deleten en dan nog eens proberen uploaden?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hmm dat heb je toch als iemand anders dezelfde foto heeft?

    Je kunt ook proberen via picnik. Naar Picnik uploaden en dan weer opslaan onder een andere naam.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Daar heb ik nog nooit van gehoord. Dat iemand dan dezelfde foto heeft. En het lijkt me ook heel erg sterk. Want ik heb dat ook wel eens met foto's van mezelf ><


    Bored.

    Hmm dat heb je wel als iemand een foto uit jouw fotoboek kopieert en het vervolgens in zijn eigen zet. Dan krijg je in jouw fotoboek een kruisje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je kan ze ook via paint verkleinen, gewoon op Afbeeling--> Formaat wijzigen/hellen en dan bij de bovenste de procenten invullen van hoeveel je hem wilt verkleinen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb alles wat jullie zeggen al geprobeerd... En het kan écht geen foto van iemand anders zijn, want ik sta erop én hij is bewerkt met een tekstje erop.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Geen idee. Heb ik ook. Ze zijn JPG, en minder dan 1MB.. O.o


    Has no one told you she's not breathing?