• Dit is echt keigaaf. :'D Een vriend van mij vond deze en ik ben nu nog steeds bezig om level 4te winnen. Lukt me niet. ><
    Klik hier voor de link.

    LUISTER. ALS JE DAAR NIET VAN HOUDT, DOE HET DAN GEWOON NIET. Je bent niet verplicht het te doen!


    -

    ik schrok me de tering o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ja daaaaaaaaaaaag!
    dat ga ik dus écht niet doen he >=]
    ik ben niet gek xD


    It's not the same without you.

    dude XD ik schrok me de tering ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    haha die ken ik al XD komt opeens zown wijf in beeld en schrik je je rot xd


    I solemny swear i am up to no good

    Ik kreeg dus net een leuke hartaanval , dankuwel!

    Nee echt, ik heb er de harteklop van!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    (A)


    -

    ik schrok me de tering o.o

    Ik ook, jonge.

    Ghehe, die ken ik.
    Een vriendin van mij schrok zo dat ze van der stoel af flikkerde :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gisteren deed ik het voor het eerst, een vriend en ik zaten te huilen omdat we zo hard schrokken. En ik was zo geconcentreerd bezig.. :'D


    -

    Ik schrok me de tering.. Serieus, zelfs mijn pap was geschrokken die beneden zat, is geschrokken van mijn gegil o.<


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mensen.
    Ik bied nu officieel mijn excuses aan voor de mensen die ik een hartaanval bezorgde.
    Altijd leuk om te weten dat ik zelf aan het huilen was van de schrik. Ik schrok zelf ook enorm hoor. 8D


    -

    Link werkt niet ;l

    Bedankt dat de mensen die een hartaanval gekregen hebben eerst hier hun reactie zetten zodat ik weet wat voorn spel da is :Y)
    want ik kan daar niet tegen xD dan heb ik een jaar lang nog da beeld in mn kop o.o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    -hartaanval, dood-


    The soul needs autumn.

    TEERING!! ik sgrok me dood! ik hat geluid keihard aanstaan met muziek en ik ging bij level 3 af bij moelijk stukje egt whaaa XD


    balub ^^.