• Morgen heb ik drie maanden met mijn vriend. Nou ja, ik heb deze datum maar aangehouden omdat ik eerst nog niet wist hoe serieus het was =P en ik weet ook helemaal niet of hij het weet.
    Maar ik wilde wel wat leuks gaan doen, niks bijzonders ofzo, maar wel iets anders dan gewoon afspreken.
    Met een beetje geluk blijft hij wel slapen, dus dat is iig iets, maar hebben jullie nog leuke ideeën voor iets om te doen?
    Ik heb alleen niet veel geld =3

    Wie helpt?


    I clicked my heels and wished for you.

    Samen naar de film, ergens gaan eten?
    Of gewoon gezellig thuis zitten?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    miss is het beter als juli een half jaar hebben?


    Some angels have no wings.

    @Rooftops: Ja, ik zat ook al aan de bios te denken en misschien doe ik dat wel. Maar dan moet er wel een leuke film draaien en ik heb dus niet zo veel geld =P
    @Hiphopqueen: Klopt, maar ik vind het zo leuk om een keer wat te vieren. En nog 3 maanden wachten duurt zo lang =3


    I clicked my heels and wished for you.

    Die 3 maanden gaan sneller als je denkt als je het leuk met elkaar hebt, hoor. Neem dat maar van mij aan :]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2010 - 22:08 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat jij al met hem mag slapen, ik mag dat na 1,5 jaar nog niet O.O

    Adviezen:

    * Film Kijken
    * Bioscoop
    * Uit eten
    * Naar het strand toe.

    Veder weet ik niet, sorry ;$


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik ga het met mijn vriend alleen maar vieren als we halfjaar hebben. We hebben beide namelijk geen geld haha :'D En die 3 maanden vliegen zó om !


    -

    Genius schreef:
    Ik ga het met mijn vriend alleen maar vieren als we halfjaar hebben. We hebben beide namelijk geen geld haha :'D En die 3 maanden vliegen zó om !

    Idd, vliegt nogal voorbij!! Mss kan je het op je kamer romantisch maken met kaarsjes enzo, als het een romantisch type is ^^


    Your Butt is Mine!

    Gefeliciteerd iig met je 3maanden! :P
    Low-budget daten=
    *filmpje kijken [thuis gezellig maken]
    *zwemmen [okey, vandaag is t weer niet top, maar daar heb je een zwembad voor]
    *gewoon samen zijn [park ofzo]

    Mijn vriendje en ik zijn namelijk ook steeds blut xD


    Write down what you can not say

    Film, stad, strand, filmpjes kijken Ö?


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb een briljant idee: ga een heel aparte cake maken met een glazuurlaag waar jullie dan letters/tekeningen op maken die de sterke punten van jullie relatie symboliseren. Haal bij de Action wat ballonnen (die kosten een euro of nog minder geloof ik), blaas die op en verspreid ze over je kamer voor de feeststemming (je kan er eventueel ook rare gezichtjes op tekenen samen met je vriend _O_) en hou 's avonds vervolgens een (horror)filmmarathon. En ga na die films maar eens een avondwandeling maken (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had gisteren 2 maanden met Bas (:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    ik heb nu zeg maar bijna een halfjaar met me vriend. En wij doen het elke maand 'vieren'
    De eerste maand gingen we naar de bioscoop geloof ik.
    De tweede maand vierde we een dag eerder (toen was het valentijnsdag XD)
    De derde maand bleef ik voor de 5e keer slapen ofzo,dus dat was niet heel speciaal.
    De vierde maand zijn we ook naar de bioscoop geweest.
    De vijfde maand gingen we naar Scheveningen & uiteten.
    En als we eenhalfjaar hebben,gaan we een weekendje weg.
    Wij hebben niet zo heel erg last van geldcrisis. Tenminste, me vriend niet. En ik leg eigenlijk altijd wel wat geld apart voor de 15e van de maand zeg maar.
    Met dat weekendje weg, kan je natuurlijk ook al van te voren afspreken.
    Wij hebben er een dubbele reden voor, dat weekend na de 15e is het namelijk het weekend dat we allebei weten of we geslaagd zijn. Dus we vieren het dubbel (:
    Maar misschien is dat een optie? Dat je alvast afspreekt dat je bijv. ook over 3 maanden een weekendje weggaat?
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat dat wel leuk is(:


    Blame it on the alcohol

    samen thuis film kijken en pizza bestellen,tenzij je egt iets zweeferig's wil doen(=romantisch)dan weet k niets =3


    If you believe in yourself anything is possible

    gefeliciteerd

    Gewoon lekker naar een park gaan (als het mooi weer is) en dan 's avonds kunnen jullie naar de bios gaan en kan hij blijven slapen bij je? Dat zou voor mij geslaagd zijn alleszinds (:


    Happiness hit her like a train on a track