• Gelieve Deze Mail naar de Joepie te sturen!

    BELANGRIJKE BOODSCHAP VOOR DE JOEPIE!!

    Werchter Boutique komt stillaan heel dichtbij, en we willen met een hele originele actie komen! Nu heeft julie dus een super originele QUIZLET ATTACK actie uitgevonden en die gaat als volgt: Iedereen moet zoveel mogelijk ballonnen meebrengen in allemaal leuke kleurtjes. Net voor TH opkomt zouden we ze dan allemaal moetten opblazen en er 'geh' opschrijven met alcoholstiften. Denk je ook niet dat TH super verast zal zijn als ze bij het liedje 'geh' allemaal balonnen door de lucht zien gaan en weten dat de fans dat speciaal voor hun doen! Als ze 'geh' echter niet spelen is het de bedoeling dat we het bij 'By your side' bij het laatste refrein doen... We hopen dat jullie allemaal willen meewerken om er een fantastische dag van te maken... We hopen dat jullie dit in de joepie willen vermelden want dan zouden er NOG meer mensen kunnen meedoen en wordt het resultaat nog fantastischer!



    De QUIZLET-ATTACK bende x


    Onze ChatBox kan weer gewoon verder gaan ^^
    Have Fun
    (K) Julie


    .-

    Hahaha x'D Dan heb ik u gezien ^^ En wij waren maar aan het zeggen; Ik wil Tom look a like nog is zien ^^ omda iedere keer als wij die zagen hadden we iets van 'Wauuuw' x'D Hehehe,, grappig da gij daar bij stond ^^ we ebben echt vaak gekeken :P x


    Tanya is de beste.

    Whaha ^^ hebt gij meen ballonne ni gezien?, ik had der ene int publiek gesmete, me SweetyXx op xD in de hoop da gij dieje zou zien ^^


    He's the reason for the teardrops

    Nhee :S Geen balonnen gezien :S .. Ooh s wel jammer! Majah.. Ma er was bena niemand met een balonnen! Want ik had er kei veel bij enzo, majah :S .. Ik blijf het grappig vinden da ik u gezien heb ^^ iedere keer tijdens de pauze's waren we terug aan het kijken naar jullie dan, en aan de ingang stonden wij iets achter jullie ma nie veel, en wij telkens kijken ^^ x


    Tanya is de beste.

    Gheeh,, xD hedde mij ni hore roepe, Ik heb kei hard Ready set go beginne zinge , en der ware der die meezonge ^^xD gheh da was grappig xD tot ze riepe "DUITS BITTE"


    He's the reason for the teardrops

    Aan de ingang nog, of al binnen? (:


    Tanya is de beste.

    Aan den ingang ^^ toen we w8te ware om binne te gaan (H)


    He's the reason for the teardrops

    Nee, niet gehoord ^^ ma kan het zijn da na da gij da had geroepen van ready set go, iedereen begon te krijsen en dan kei veel ' Tokio Hotel! Tokio Hotel!' ? XD want dat heb ik wel gehoord en meegedaan ^^ x


    Tanya is de beste.

    En bij jullie stond er toch ook zo een beetje een Bill look a like hé? Alle zo toch iemand met zwart haar en witte lokken .. [ aan de ingang dan nog hé, bedoel ik. ] x


    Tanya is de beste.

    Uhuu ma dieje was Dik ik ging der ni mee op de foto xD want diej eleek egt ni op Bill :O


    He's the reason for the teardrops

    Nhee, ik vond da ook wel een beetje mislukt x'D Dieje Tom vond ik daarentege wel goe gelukt ^^ x


    Tanya is de beste.

    ja idd , mercii voor de reacties op mijn foto's ^^ Ghehe TomTim , wete ik heb dieje zene gsm nummer ^^


    He's the reason for the teardrops

    Echt x'D Zalig! :P Zeg dat hij geweldig was ^^ x


    Tanya is de beste.

    eeuh ik stuur der niks naar, want diej komt uit nederland -_- xD dus da kost te veel :O


    He's the reason for the teardrops

    Echt :P Aah oei x'D Amaai :P Ik vond 'm echt wel zalig ^^


    Tanya is de beste.

    Uhuu diej Was gwn Cool ^^xD wrm duurd da zolang filmkes op youtube zette? hebt gij youtube?


    He's the reason for the teardrops