• Gelieve Deze Mail naar de Joepie te sturen!

    BELANGRIJKE BOODSCHAP VOOR DE JOEPIE!!

    Werchter Boutique komt stillaan heel dichtbij, en we willen met een hele originele actie komen! Nu heeft julie dus een super originele QUIZLET ATTACK actie uitgevonden en die gaat als volgt: Iedereen moet zoveel mogelijk ballonnen meebrengen in allemaal leuke kleurtjes. Net voor TH opkomt zouden we ze dan allemaal moetten opblazen en er 'geh' opschrijven met alcoholstiften. Denk je ook niet dat TH super verast zal zijn als ze bij het liedje 'geh' allemaal balonnen door de lucht zien gaan en weten dat de fans dat speciaal voor hun doen! Als ze 'geh' echter niet spelen is het de bedoeling dat we het bij 'By your side' bij het laatste refrein doen... We hopen dat jullie allemaal willen meewerken om er een fantastische dag van te maken... We hopen dat jullie dit in de joepie willen vermelden want dan zouden er NOG meer mensen kunnen meedoen en wordt het resultaat nog fantastischer!



    De QUIZLET-ATTACK bende x


    Onze ChatBox kan weer gewoon verder gaan ^^
    Have Fun
    (K) Julie


    .-

    Ik kijk alleen maar filmpjes ^^ Ik zet er daar nooit op.. Ik zou nie eens weten hoe da moet -.- Ik ken dan ook bijna niks van PC's af x'D


    Tanya is de beste.

    Ghehe ^^xD want iedereen kijkt nar men filmkes mer niemand geeft een reactie :O


    He's the reason for the teardrops

    Aah ma da is omda; ge moet u daarvoor aanmelden zo een profiel.. En de meesten hebben da nie denk ik; allé .. ik toch nie :'D x


    Tanya is de beste.

    Werchter Was Zaalig !!
    echt waar :P

    x.