• ik heb al vertelt ;d

    bedank voor jullie reacties (A)!
    xx.


    don't Worry...Be gay.

    Wat is daar zo erg aan? Het is toch uit tussen hun?


    Scream for mercy!

    ´het probleeem is dat zij hem nog helemaal geweldig vind maar hij haar niet
    en dan ga ik ene beetje met hem lope zoenen xd


    don't Worry...Be gay.

    Ja dat doe je dan toch zelf..
    Ik vind dat je het moet vertellen. Want als je met haar ex/crush zoent en het dan ook nog geheim gaat lopen houden..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat je zelf ook al zegt: Het zelf aan haar vertellen zodat ze het niet viavia hoort. Dat is wel het meest eerlijke.


    "I shut my eyes in order to see.'

    in 'bff land' zijn ex'en en vriendjes verboden terrein. maar misschien denk jij daar anders over. hopen dat je vriendin daar dan ook anders over denkt.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ow zo. x] Dan zal ik het haar toch vertellen, want ze heeft het recht om dat te weten. Echte BFF verzwijgen niks voor elkaar, en bedriegen ekaar niet.


    Scream for mercy!

    Zelf vertellen is het beste. Maar evengoed. Shit happends. Als dat het aller ergste is. Gewoon zeggen, en ook eerlijk zijn als ze vraagt of je hem misschien leuk vind. Anders krijg je uiteindelijk nog alleen maar meer gezeik.


    Wie du mir, so ich dir.

    -titel aangepast-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik zou het maar gewoon aan dr vertellen. Ö


    Mew <3

    vertel het maar gewoon xD
    xx


    /

    ik zou het als ik jouw was vertellen want mensen hebben het vast gezien en komt ze er dan achter dan is ze nog kwader....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    vertellen...hoe moeilijk het ook is...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat is mij ook al eens gebeurd en toen is ze er via die jongen achter gekomen omdat ik te laf was om het te vertellen:$ (het is intussen wel al 5 jaar geleden ofzo)
    Maar anyway, ze is nu mijn vriendin niet meer..ik had het toen gewoon zelf moeten vertellen..dan was het mss nog goed.
    Wat ik hiermee wil zeggen: Ik zou het vertellen, dan ben je eerlijk en zal het mss anders aankomen bij haar.

    Zelf vertellen.
    En als je het toch zo kut vindt, waarom heb je hem dan niet weggeduwt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Leg het persoonlijk aan haar uit en zeg dat je er spijt van hebt?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.