• Eigenlijk wilde ik dit topic gisteren aanmaken maar ach

    Ik help dit jaar voor het derde jaar mee met de kindervakantieweek. Dat houdt in dat ik vijf dagen lang bezig ben met een hut te bouwen met een groepje (op de sport/speldag en de speurtocht na dus eigenlijk 3,5 dag). Ik ben begeleider over een groepje van ongeveer 12 kinderen tussen de leeftijd 5 en 14 (hoewel er maar weinig 14 jarige mee doen en de oudste bij mij 12 is).

    Het thema van dit jaar was tovertuin. We gingen eerst bedenken wat wij gingen bouwen en een van de eerste dingen dat geroepen werd was 'Zweinstein.' Op dat moment was ik zo blij, uiteindelijk is het alleen een kasteel geworden omdat de jongere kinderen niet wisten wat Zweinstein was.
    Maar toen moest mijn groepje nog een naam en toen kwam het. Eentje riep: 'Rammstein.' Wat dat met magie te maken had weet ik niet maar goed, ik vond het een grappig. Daarna riep iemand: 'Gryffindor.' En toen hebben mijn mede begeleider en ik gauw toegestemd.
    Ik ben zo trots op mijn groepje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ah, wat leuk (:


    16 - 09 - '17

    Hehe, heel fijn ^^


    I wanna be a wizard!

    Haha, dat is best leuk!

    omdat de jongere kinderen niet wisten wat Zweinstein was.

    Schande! Elke avond één boek laten uitlezen! De overige twee meegeven als huiswerk!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind dat jullie voor Rammstein hadden moeten gaan. Iedereen weet toch dat dat tovenaars zijn? (wbw)

    Maar wel een grappige manier om een Griyffindor te worden in ieder geval! ;D


    What would Emma do?

    Ehh, dat zij Rammstein kennen baart me een beetje zorgen.. Maar oke. Leuk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Debbaut schreef:
    Haha, dat is best leuk!

    (...)
    Schande! Elke avond één boek laten uitlezen! De overige twee meegeven als huiswerk!


    Ik ben bang dat de kinderen van vijf nog niet zo goed kunnen lezen. Maar ik geef het door als tip aan de ouders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat de kinderen van vijf nog niet zo goed kunnen lezen. Maar ik geef het door als tip aan de ouders.


    Ik kende Zweinstein al als foetus, geen smoesjes dus!(joehoe)


    Queer zijn is gewoon alles

    Lolicia schreef:
    Ehh, dat zij Rammstein kennen baart me een beetje zorgen.. Maar oke. Leuk!


    Hoezo dat dan? Ik luisterde al naar Rammstein en zelfs Death metal bands toen ik klein was x)

    Litten schreef:
    (...)

    Hoezo dat dan? Ik luisterde al naar Rammstein en zelfs Death metal bands toen ik klein was x)


    Same. En ik ben best oke nu. :'D


    What would Emma do?




    Ik dacht dat ging over dat je op Pottermore de sorteerhoed had gedaan en ging toen een plaatje opzoeken...


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Kindervakantieweek deed ik altijd toen ik klein was, aangezien ik kampen waar je bleef slapen haatte. Dat was echt mijn jeugd!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Update: we maken toch hogwarts en gisteren hebben ze met de sportartikelen zelfs Quidditch gespeeld. (Ik kon er helaas niet bij zijn)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Litten schreef:
    (...)

    Hoezo dat dan? Ik luisterde al naar Rammstein en zelfs Death metal bands toen ik klein was x)

    Ik heb het over Rammstein en die kleine kinderen, niet over alle Death metal bands en jou. Omdat Rammstein niet echt een goed voorbeeld geeft, maar dat zegt genoeg over de opvoeding denk ik. En ik luisterde er zelf ook vroeg naar, maar dat betekend niet dat het iets goeds is. Vanaf de 12 jaar snap ik het nog wel, maar een 5-jarige die Rammstein kent vind ik slecht. En als je echt Rammstein kende, weet je dat ze niet echt een van de beste voorbeelden zijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik heb het over Rammstein en die kleine kinderen, niet over alle Death metal bands en jou. Omdat Rammstein niet echt een goed voorbeeld geeft, maar dat zegt genoeg over de opvoeding denk ik. En ik luisterde er zelf ook vroeg naar, maar dat betekend niet dat het iets goeds is. Vanaf de 12 jaar snap ik het nog wel, maar een 5-jarige die Rammstein kent vind ik slecht. En als je echt Rammstein kende, weet je dat ze niet echt een van de beste voorbeelden zijn.


    Degene was elf en ik denk het allemaal wel mee valt dan jij zegt. Het is niet dat een kind weet wat er gezongen wordt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Degene was elf en ik denk het allemaal wel mee valt dan jij zegt. Het is niet dat een kind weet wat er gezongen wordt.

    Dan vind ik het alsnog raar hoe dat kind erop gekomen is en het gaat niet alleen om de zang. Maar 11 snap ik nog wel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.