• Die fucking homo hond van ons zit nu ALTIJD de bijten en mijn benen staan vol met bijtjes en ik ben het spuugzat en dat beest moet doooooood!! like hij heeft al twee truien van me kapot gebeten en nu heeft hij zich eens geamuseerd met het kapotbijten van mijn pyjamabroek, terwijl ik die aanhad! dooooooooood moet het !

    Whaah,
    Je gaat je eigen huisdier toch niet vermoorden?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Okay... Je kunt ook proberen z'n bijt ding om te doen. Dan kan hij niet bijten en leert hij het vanzelf af. O.o
    Maar om te zeggen dat hij meteen dood moet, woow (cat)


    -

    Whaah,
    Je gaat je eigen huisdier toch niet vermoorden?

    Jawel, dat is niet mijn huisdier, ik verracht dat mormel al van dag 1.

    (...)
    Jawel, dat is niet mijn huisdier, ik verracht dat mormel al van dag 1.

    Oeh, en hoe komt het dan dat jij dat huisdier hebt?


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ze verkopen toch zo een ding voor honden die bijten moet je die kopen

    Geef hem gewoon een muilkorf.
    Op een bot waar hij op kan bijten.
    Maar om die hond meteen dood te willen, dat is er like over.

    Doe hem een muilkorf om :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zet hem buiten aan de lijn, of zorg ervoor dat de deur van de kamer waar je bent dicht is. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ehh... Dat s dan jullie eigen schuld want dat ligt aan de opvoeding, dat beest kan er niks aan doen, omdat jullie het hem nooit afgeleerd hebben weet hij niet beter.

    Tjezus, je eigen hond doodwensen, hoe zielig? -_-'

    x


    Scream for mercy!

    Mep dat beest elke keer als hij dat doet.
    En als hij niet stopt, harder.
    Hij zal het wel leren.:Y)

    Die fucking homo hond van ons zit nu ALTIJD de bijten en mijn benen staan vol met bijtjes en ik ben het spuugzat en dat beest moet doooooood!! like hij heeft al twee truien van me kapot gebeten en nu heeft hij zich eens geamuseerd met het kapotbijten van mijn pyjamabroek, terwijl ik die aanhad! dooooooooood moet het !

    je overdrijft wel erg hoor.. Moet het beestje daarom dood? Jézus.. Je moet hem dingen leren, dan doet hij dat niet. -moeilijk heá:S-

    Zoals xTOMinBILL zegt; Het ligt aan de opvoeding. Als je hem goed had opgevoed had hij dat niet gedaan.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    je overdrijft wel erg hoor.. Moet het beestje daarom dood?:S Jézus.. Je moet hem dingen leren, dan doet hij dat niet. -moeilijk heá:S-

    so what >< ik haat 'm

    (...)
    je overdrijft wel erg hoor.. Moet het beestje daarom dood?:S Jézus.. Je moet hem dingen leren, dan doet hij dat niet. -moeilijk heá:S-


    Agree:Y)


    x


    Scream for mercy!

    Weetje.. Dat zeg je nu, dat hij DOOD moet, maar als hij dood is zit jij zielig bij je mama te huilen ;)

    x


    Scream for mercy!

    Weetje.. Dat zeg je nu, dat hij DOOD moet, maar als hij dood is zit jij zielig bij je mama te huilen ;)

    x

    Dat is wat jíj denkt.