• Die fucking homo hond van ons zit nu ALTIJD de bijten en mijn benen staan vol met bijtjes en ik ben het spuugzat en dat beest moet doooooood!! like hij heeft al twee truien van me kapot gebeten en nu heeft hij zich eens geamuseerd met het kapotbijten van mijn pyjamabroek, terwijl ik die aanhad! dooooooooood moet het !

    Het klinkt vies, maar bijt hem terug in ze oor, dat helpt erg vaak bij honden ;) Anders misschien langs de dierenarts ;)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    En ik vind dat je niet zegt dat dieren dood moeten
    hallo.
    je moet het het hem gewoon afleren.
    en als je dat niet kan dan verkoop je hem aan iemand anders die wel goed voor dat hond kan zorgen
    en die hond bijt deenk ik omdat jullie hem negeren en niet goed verzorgen. honden hebben aandacht nodig, dus die moet je hem dan ook geven dan stopt ie wel met buiten.

    (...)
    Dat is wat jíj denkt.

    Dat is gewoon zo.
    En ga nu niet zeggen van; ik ken mezelf wel, hoor. Want dat doe je niet. Niemand kent zichzelf echt.

    Iets diervriendelijker mag ook wel hoor:Y)


    I solemny swear i am up to no good

    En ik vind dat je niet zegt dat dieren dood moeten
    hallo.
    je moet het het hem gewoon afleren.
    en als je dat niet kan dan verkoop je hem aan iemand anders die wel goed voor dat hond kan zorgen
    en die hond bijt deenk ik omdat jullie hem negeren en niet goed verzorgen. honden hebben aandacht nodig, dus die moet je hem dan ook geven dan stopt ie wel met buiten.

    Dus wij geven geen aandacht aan dat beest, en verorgen hem niet? soit, dat beest krijg 10x meer aandacht dan mijn kleine zusjes en geloof me hij word wél verzorgt :s

    Wauw, jij moet wel een erge dierenbeul zijn om je eigen hondje dood te wensen :'D Is het niet een béétje overdreven? En xTOMinBILL heeft gelijk, het komt door de opvoeding. Koop desnoods een speeltje zodat ie wat beters te doen heeft dan aan jou zitten knagen.
    Verkoop hem desnoods aan iemand die er wél goed voor kan zorgen.


    a figment of your imagination

    Is het al zo uit de hand gelopen?! ö

    Volgens mij ben ik de enigste hier die je begrijpt?
    Maar dat komt vast omdat ik zelf het niet echt op dieren heb. >-<
    Ik heb zelfs schrik van Charlie het konijn, zoals je weet. ;p

    Had je hem dat in het begin af moeten leren hé.
    Eigen schuld. Het is maar een hond, als je hem niet leert dat dat niet mag weet ie het ook niet.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wauw, jij moet wel een erge dierenbeul zijn om je eigen hondje dood te wensen :'D Is het niet een béétje overdreven? En xTOMinBILL heeft gelijk, het komt door de opvoeding. Koop desnoods een speeltje zodat ie wat beters te doen heeft dan aan jou zitten knagen.
    Verkoop hem desnoods aan iemand die er wél goed voor kan zorgen.


    Dudette, ik heb altijd gelijk ;D

    - Hier heerst geen ego >< -


    Maar kom op, we(met name ik) blijven on-topic :Y)


    x


    Scream for mercy!

    Is het al zo uit de hand gelopen?! ö

    Wilt u mijn been eens zien?

    Djezes, mijn hond bijt mij ook altijd. --'
    Dan loop ik kei onschuldig naar de keuken, vliegt dat beest op mijn voet af. Ik had daar echt zo'n grote wonde.
    And guess what, bij de rest van mijn familie doet die dat niet. --'

    Djezes, mijn hond bijt mij ook altijd. --'
    Dan loop ik kei onschuldig naar de keuken, vliegt dat beest op mijn voet af. Ik had daar echt zo'n grote wonde.
    And guess what, bij de rest van mijn familie doet die dat niet. --'

    Hij doet dat mss omdat hij wil spelen.

    (...)
    Wilt u mijn been eens zien?

    Ja?
    Maar je komt naar hier, dus kan 'ie je niet meer bijten. En ik zie homo hond, moet ik toch even meelachen. x'D
    Maar hey, wij begrijpen elkaar. :Y)

    (...)
    Hij doet dat mss omdat hij wil spelen.

    Eigenlijk niet, nee.
    She just doesn't like me. (krul)