• Hallo beste quizletters!
    Ik heb nu al een tijdje ik dacht twee jaar een nieuwe iPad maar ik zit al twee jaar met een heel stom probleem waardoor ik alleen bepaalde achtergronden die klein genoeg zijn kan plaatsen. Ik had hier misschien wel wat eerder mee moeten afkomen maar ja hier ben ik ermee en ik hoop dat iemand mij kan helpen!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Is het eentje van internet of op de iPad zelf?


    You are my piece of paradise.

    Van het internet


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Van het internet


    Bwa, raar. Maar dat is sws ambetant om te doen hoor


    You are my piece of paradise.

    Ik weet niet welke versie je hebt, maar Apple heeft vanaf iOS 7, geloof ik, de achtergrondstand veranderd. Dat, zodat hij er ook mooi uitziet wanneer je hem draait en om wat voor meer redenen dan ook. Je kan hem (afhankelijk van de grootte/vorm van je afbeelding) wel inzoomen of schuiven, maar niet meer helemaal zo vrij als je zelf wilt.
    Wat helpt, is de afbeelding van te voren bijsnijden, zodat hij de afmetingen van een retina-scherm heeft. Dat is 1536 x 2048 pixels. dan past hij precies en doet Apple er niet raar mee.
    Ik weet niet of dit precies je probleem was, maar ik hoop dat het helpt n.n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nee kijk ik heb een iPad mini gewoon van Apple natuurlijk en als ik een foto van het internet bewaar en dan als achtergrond wil plaatsen is hij of wel te groot of wel past er bevoorbeeld maar 1 iemand op zoals twee poezen gaat er maar 1 poes op.
    Daar kan je eigenlijk niet veel aan doen maar ik dacht dat meer mensen hier van af zouden weten


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Kan je de foto niet bijsnijden waardoor hij mooi als achtergrond past?


    <3

    Nee dat helpt echt gewoon niet :') bij mijn zus gaat het ook als ze gewoon een achtergrond pakt van het internet!
    Dus waarom zou het bij mij dan niet lukken?


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wat ik soms ook gebruik is Pic Collage, daar kan je foto's invoegen en een achtergrond erbij zetten. Dan maak ik mijn foto wat kleiner en zie je hem helemaal als je hem als achtergrond gebruikt.


    <3

    Je kan de foto kleiner maken door met twee vingers op het beeldscherm te drukken en ze dan uit elkaar doen.

    Nop ik heb alles wat hier staat al geprobeerd en,niks werkt :')


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful