• Ik was me eens aan het afvragen, met wie gaan jullie graag shoppen en waar?^^

    Ik ga het liefst met mijn tweelingzus naar Antwerpen of Wijnegem Shoppincenter. Want als mama mee is doet ze irritant, en als ik met vrienden ga, shop ik toch niet echt. En dan moet je altijd op elkaar wachten en duurt het mega lang...


    Get outta my head!

    Turnhout
    De Meir in Antwerpen
    Wijnegem shoppingcenter.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Met mijn zusje of een vriendin? :')
    En gewoon in het dorp van Alphen aan den RijnxD
    En misschien ga ik binnenkort naar Utrecht ben ook in Leiden geweest een keer, maar dat was een verneukte dag xD
    En soms met mijn moeder, zus en zusje naar Amsterdam. Niet vaak trouwens.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    met Rianne of Denise of mijn mam ^^

    in Oberhausen, Zwolle, Kampen, Alkmaar whatevah xD


    dream, dare, fly!

    Ik shop nooit alleen eigk, en als ik shop dan doe ik dat in Haarlem of Leiden ^^


    I don't need words to feel those lips.

    Wie is er nu lief hé? :'P
    Maar inderdaad, 'k ga ook wel liever met jouw shoppen, alleen krijgen we dan niet zoveel geld mee!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Met mijn moeder: Omdat ik dan meestal meer geld mee heb en ik dan meer kan kopen.
    Met vriendinnen: Dat is gewoon leuker.
    En ik ga naar Rijsel, Roeselare, Antwerpen, Kortrijk, Gent, ... Hangt er vanaf waar ik zin in heb :')

    roeselare ^.
    ik ga dr ook nog veel maar ik bent kinda beugzien


    Gilles (ll)

    ik ga altijd shoppen met mijn beste vriendin ^^ (soms met mijn mama, maar da's minder leuk XD)
    en ik shop het liefst in Gent of Aalst..

    met mn vriendinnen :]
    en ehmm.. new york lijkt me wel wat (cool)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Amsterdam.
    Is gezellig daar, en dan ga ik met me oma , tante , of mama ="D Ja want me vriendinnen heb ik toch niks. Die zijn smaakloosm nee grapje. ;]


    You Touch My Tralalaa xD

    Eerlijk? ik hou niet zoveel van shoppen xD
    Nou dat kan wel veranderen als ik met mn beste vrienden ga en naar een leuke plaats waar ik mijn ding vind (x

    Met mijn mamma naar Aalst. Mijn kleren kies ik toch zelf, ze bemoeit zich daar toch niet mee, dus dat is zalig. Of gwn met mijn vriendinnen in Ninove. (:


    A. ikmisje.

    Met een vriendin van me. Waar: Als ik echt de keus had tussen overal dan zou het Leipzig zijn. Daar hebben ze zoveel gave winkels, for example XtraX. Heaven on earth.


    No growth of the heart is ever a waste

    Met mijn moeder in Assen, Groningen, Emmen of ergens in Duitsland. Dan mag ik zoveel als ik wil. En als ik met vriendinnen ga, krijg ik bijv. maar 100 euro mee.

    Met vriendinnen Hasselt en Antwerpen!
    Love itttt