• Ik had zo'n twee/drie weken geleden mijn herkansing Frans die ik móést halen, anders moest ik stoppen met mijn studie. Dat zou rampzalig zijn en ik moest minstens een 6,5 halen en nu heb ik een 7! (Er gaat wel nog een heel punt af) en daarmee heb ik dus mijn studiepunten binnen en mag ik voorlopig nog blijven. Het heeft me echt slapeloze nachten bezorgd en ik ben zo blij! Meteen heb ik ook te horen gekregen dat Frans volgend jaar veel minder belangrijk is en Engels weer heel erg belangrijk wordt, waardoor ik nu veel meer vertrouwen erin krijg om de opleiding toch te halen.

    Nog iemand die laatst nog op de valreep iets heeft gehaald? (:


    Take risks and conquer your fears.

    Gefeliciteerd!
    Ik heb eindelijk de rekentoets gehaald. Ik haalde steeds een 3, omdat ik met dyscalculie de rekentoets van het vwo moest doen, maar nu hadden ze eindelijk de dyscalculie rekentoets voor me aangevraagd. Ik heb nu een 6 gehaald. C:


    Caution first, always.

    Gefeliciteerd!

    Elvenking schreef:
    Gefeliciteerd!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ah, gefeliciteerd! Dat lijkt me echt een ontzettend opluchting. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat moet een hele opluchting zijn! Gefeliciteerd! c:


    To love is to destroy.

    Gefeliciteerd, zoiets is altijd fijn (:


    Can't control my second personality

    Gefeliciteerd! Ja, ik had een toets strafrecht met een 4,8 gehaald, dankzij een 7,4 die ik eerder al had door een PO. Ik had geen tiende lager mogen halen, dan had ik het niet gehaald.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."