• Ja, allereerst wil ik iedereen even een vrolijk Pasen wensen 8D

    Ennnn ik wil graag van jullie weten watvoor speciaals jullie altijd doen op 1e en 2e paasdag. (:

    (...)
    Ik krijg ze nog^^ 'k hoorde daarstraks mijn vader zeggen 'maak de zussen niet wakker' (en ja ik leidt daaruit af dat ze met de paaseitjes bezig zijn^^).
    Want 'k was daarstraks gaan ontbijten en er waren er geen, dus ik lekker gereclameerd.^^

    Ik heb mijn mama er nog niet over horen zeggen. Misschien vind ze mij te oud om die te verstoppen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Vrolijk Pasen!

    Vandaag vier ik Pasen met mijn familie & morgen vertrek ik op reis met mijn bf! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Vrolijk pasen. (=
    Ik heb eitjes gevonden in de tuin. =D En het waren er veel. =D [/zo lekker, maar het zijn domme dikmakertjes]


    You'll never dream alone. <3

    Vrolijk Pasen ;]
    Jah, ik heb ècht ver moeten zoeken vandaag voor die paaseieren tè vinden XD.
    NOT!
    Ze lagen gewoon op de keukentafel xD
    Duz jah, eten is de boodschap! :Y)
    & Neen, ik doe niet ècht mee aan die pasen activiteiten :]
    But, ik ga str8x bij een vriendin slapen ;]
    Das tog ook een activiteit =D


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Jij ook. :'D
    Ik ga gwn heel saai naar familie, waar ik dan een hele namiddag gwn in de zetel zt, omdat mijn nichten en neven mij toch steeds buitensluiten.


    A. ikmisje.

    Jij ook vrolijk Pasen.

    Vandaag gaan we -jeeeeuj- fietsen omdat het zó goed weer is. Vervloek dat weer >=]
    En euh morgen gaan we eigenlijk niets speciaals doen. Oké, we gaan naar de markt x] Maar da's niet zo speciaal (':
    Ik denk gewoon dat we hier niet zoveel rond Pasen duin, buiten op de 1ste paasdag een paasdiner.

    (...)
    Ik heb mijn mama er nog niet over horen zeggen. Misschien vind ze mij te oud om die te verstoppen.

    Ik ben te oud om ze te zoeken x'D maar tja..^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haaaaapppy easter.
    Ik moet zo even een ranzig kippetje omdraaien en uit de oven knallen, daarna ga ik douchen en omkleden en de hond uitlaten en daarna word ik gedwongen mee te gaan naar Oss voor een gezellig familie-dingetje.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Ik ben te oud om ze te zoeken x'D maar tja..^^

    Nja, ik ook. Ik denk niet dat ze het nog gaat doen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Jij Ook;D/

    ik vier eigenlijk geen pasen, maarr vandaag ga ik werken met me moeder en morgen(2de paasdag dus) ga ik huiswerk en zo makenx'D dus ik heb een leuke pasenx'D

    Danke hetzelfde voor u.

    Ik doe nooit echt iets. Op Paasmaandag is hier altijd 'Aaipop' dat is zo'n tentfeest met allemaal muziek, maar daar ga ik dit jaar niet heen. (cat) Oja we gaan wel naar mijn pake & beppe.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jij ook. :'D
    Ik ga gwn heel saai naar familie, waar ik dan een hele namiddag gwn in de zetel zt, omdat mijn nichten en neven mij toch steeds buitensluiten.

    Dat is erg ô.0


    None but ourselves can free our minds.

    Jij ook Vrolijk Pasen!
    Eigenlijk doen wij helemaal niks. Meestal even naar mijn oma ofzo, maar voor de rest boeit het ons geen flikker.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Vandaag lekker aan een werkstuk over Napoleon Bonaparte >< En morgen verjaardag van m'n zusje :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Dat is erg ô.0


    Idd. (:


    A. ikmisje.