• Dat is dus geen succes, lol. Met mijn moeder naar de Hunkemöller geweest, en serieus, ze vindt álles hoerig, zelfs gewoon ondergoed in de zin van geen strings etc. En ze heeft er ook geen problemen mee om dat keihard door de winkel te schreeuwen.. We hebben er een half uur over gedaan voordat we klaar waren. Ben ik de enige met zo'n moeder? 0.o

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:20 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    nee dat ben je niet(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lol daarom koop ik zulk soort dingen dus nooit met mijn moeder. :Y)

    Wat mijn moeder wel een lange tijd had, is dat ze niet wilde accepteren dat ik al gegroeid was en ouder ben. Ze bleef namelijk nog een hele lange tijd bij de kinderafdeling kijken als we gingen winkelen.
    En toen schaamde ik me altijd dood en liep ik daar telkens weg, zeggend; Mam, dat past me niet, kom nou!

    Strider schreef:
    Lol daarom koop ik zulk soort dingen dus nooit met mijn moeder. :Y)

    Wat mijn moeder wel een lange tijd had, is dat ze niet wilde accepteren dat ik al gegroeid was en ouder ben. Ze bleef namelijk nog een hele lange tijd bij de kinderafdeling kijken als we gingen winkelen.
    En toen schaamde ik me altijd dood en liep ik daar telkens weg, zeggend; Mam, dat past me niet, kom nou!


    Ja, precies dat ja. Alsof je nog 11 jaar bent ofzo x)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn moeder trekt mijn beha helemaal omlaag, waar de verkoopster bij is...


    Take risks and conquer your fears.

    Nee, bij mij is het juist tegenovergesteld. Mijn moeder doet er niet zo lang over en ze wilde zoeken naar iets leuks en spannends om mijn vader te verassen lolol.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nee, bij mij is het juist tegenovergesteld. Mijn moeder doet er niet zo lang over en ze wilde zoeken naar iets leuks en spannends om mijn vader te verassen lolol.


    HAHHAHA. Doe mij ook even zo'n moeder ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Jep. Dat heb ik ook. 'Nee, doodskoppen kunnen niet' 'Ik vind dat veel te kort' 'Nee! Je hebt al zoveel zwarte kleding. ZUCHT. =.=


    26 - 02 - '16

    Ik koop mijn eigen kleding niet eens, mijn moeder neemt kleding voor mij mee, wat overigens héél handig is, vooral omdat ze weet wat ik aandoe en wat niet.


    Ex astris, sciencia

    Wow :'D Mijn moeder is op gebied van lingerie en dergelijke wel chill. Naja, ik winkel vrijwel nooit met haar dusja, heb er geen last van x'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn moeder is gelukkig is niet zo, maar wel balen zeg! Hunkemöller is helemaal niet hoerig, je loopt toch niet rond in je ondergoed? Beetje apart hoor.


    Life is hard and then we die

    Feline schreef:
    Jep. Dat heb ik ook. 'Nee, doodskoppen kunnen niet' 'Ik vind dat veel te kort' 'Nee! Je hebt al zoveel zwarte kleding. ZUCHT. =.=

    Lol, mijn moeder is precies zo! :'D
    Ondertussen koop ik dat soort kleding gewoon zelf, zonder haar erbij te hebben. :3

    Strider schreef:
    (...)
    Lol, mijn moeder is precies zo! :'D
    Ondertussen koop ik dat soort kleding gewoon zelf, zonder haar erbij te hebben. :3


    Ja ik normaalgesproken ook. Dit was een uitzondering. xd


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee, mijn mama kijkt gewoon rond en als ze iets moois vind laat ze het zien en als ik het niet leuk vind legt ze het gewoon terug. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Bronte schreef:
    Ik koop mijn eigen kleding niet eens, mijn moeder neemt kleding voor mij mee, wat overigens héél handig is, vooral omdat ze weet wat ik aandoe en wat niet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Strider schreef:
    (...)
    Lol, mijn moeder is precies zo! :'D
    Ondertussen koop ik dat soort kleding gewoon zelf, zonder haar erbij te hebben. :3


    Helaas heb ik daar het geld nog niet voor.


    26 - 02 - '16