• Maken jullie via msn of via de mail ook wel eens een leuk tokiohotel verhaal of over iets anders? Het is altijd wel leuk, ik doe het samen met een vriendin op msn, alleen nu is ze op vakantie, en is het minder leuk nu! Wat voor soort verhaal maken jullie dan? Is het leuk om THFantasie te maken?. Ik vind het altijd super geweldig! Misschien is hier iemand die nu met mijn een THfantastie verhaal wilt maken..


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Nee, maak geen verhalen over de msn met iemand. Behalve verhalen van 'wat zal ons toch overkomen als we op M'era Luna rondstruinen' en die shit :']


    No growth of the heart is ever a waste

    een vriendin en ik maken altijd verhalen in het engels. dan niet over tokio hotel. we hadden het over een glazen bol die ging trouwen met een stukje glas van de ruit waar ik hem doorheen had gegooid omdat 'ie dat zo leuk vond. ja, ik heb wat met glazen bollen. :D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    onze verhalen via msn zijn gwn te belachelijk><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    maar verhalen op msn zijn niet leuk als ze niet belachelijk zijn. :D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    verplaatst naar subforum de band van Tokio Hotel

    Ik schrijf er in men 1tje fs. x']


    If music be the food of love, play on!

    Ik en mijn vriendinnen zitten wel vaak te fantaseren op msn:P


    Live for something or die for nothing

    Omg jaaa, van die hele foute fantasietjes. :'D

    Ik wel xD en ik ben altijd degene die de grootste blunders maakt en de jongens vinden dat sexy ofzo, terwijl Rosa [/Moedernatuur] de hele tijd cool blijft en iedereen de hele tijd slaat :Y)...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Neej dat doe ik niet?


    I believe in nothing but the truth and who we are.