• Jamen, ik lag zo op m'n gemakje in mn bedje muziek te luisteren en ik voel iets kriebelen tegen m'n been :'D en ik dacht eerst dat het gwn wat jeuk was ofzeu, bleek dat ineens omhoog te kriebelen. Jahoor, zat er zo'n vies spiniginsectending op me te lopen. Iewol x'd doe ik het licht aan, ligt dat zo langs me been, levenloos. Tsja, dood zeker? Neeman, wil ik dat pakken met 'n papiertje, versprong dat ineens, zo vies. iewol iewol zat dat over m'n laken te hupselen.. toen was ik het spuugzat en heb ik het met laken en al door m'n venster geploeft, ik liet wel m'n laken niet vallen :'d en toen controleerde ik telkens op beestjes als ik jeuk voelde, en geloof me, ik voelde veel jeuk :'d ik kon maar niet slapen :'d

    (...)
    Eum :'d het is iets met Alex, maar meer zg ik niet :X

    dan weet ik genoeg, denk ik. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hahaha x)


    None but ourselves can free our minds.

    Whaha xD

    Ieuw.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cool : D

    Heb ik ook gehad..
    ik kon niet slapen dus ik kijk wat tv, zie ik een schaduw kruipen..
    Een spin op mijn deken, ben ik gaan schreeuwen, en meteen uit bed gesprongen. Mijn pappie heeft die gevangen een doorgespoeld.
    Daarna heb ik nog andere lakens opgelegd.. ik wou er echt niet in slapen..

    ahahah xD


    I believe i can <3

    omg ik had keer bij een vriendin (al jaren geleden zat ik nog op basisschool), ging ik op z'n halve maan zitten komt er ineens een spin daar oplopen naar mij toe,, ik gillend een meter achter uit en dat kind roepen zei de stofzuiger gepakt maar kon hem niet meer vinden (we waren alleen bij haar thuis) zijn we de achterdeur uitgerent door de poort heen om het huis voor het raam gaan staan om te kijken wara hij was, toen bleek hij op de muur te zitten en toen heeft ze heb opgezogen met de stofzuiger xD.
    ..
    en ook ooit droomde ik dat er een spin in me kamer was erd ik wakker deed het licht aan en keek over me bed,, zt er z'n grote vieze zwarte, wil ik me deur stukje open doen, maar ik raakte hem dan toen liep hij richting me bed (heb hoogslaper) maar was bang dta hij op me bed zou gaan, maar hij liep er langs, dus ik van me bed af en aan de andere aknt van me kamer bij de tv staan,, en ik kijken aan de hoek wara hij zat,, zie ik in me ooghoek aan de andere kant die spin aankomen,, dus ik snel me kamer uit naar me mama(baby)


    Nvt

    gha :'D! paar dagen geleden is er een spin op mij gevallen, ik heb ook heel de nacht jeuk gehad en ook telkens gecontroleerd of er geen spin op mij zat.


    -

    bahbahbah :/
    vannacht zag ik een spin lopen op mijn plafond en ik laat ze dan altijd in een doosje lopen en dan doe ik de deksel erop zodat ze stikken :X maar deze was groot en dus heb ik het doosje zo om die spin gezet en met een afstandsbediening dat doosje strak gezet en nu zit die spin daar nog in (nerd)


    -