• Hey!
    De titel zegt het al.
    Ik heb niets tegen mensen met een beugel want ik ga er zelf 1 moeten dragen.

    Ik heb er 1 -.-

    Dat is echt het stomste wat je kan overkomen!
    Hier denken alle mensen van mijn ex-klas dat je er dan bijhoort maar eigenlijk doet het pijn.
    De eerste dagen kan je echt NIETS eten en als je om een controle moet doet het pijn als ze dat ding aanspannen.
    Hey meid, ik wil je niet bang maken hoor ;)

    xx

    Ik heb er 1 -.-

    Dat is echt het stomste wat je kan overkomen!
    Hier denken alle mensen van mijn ex-klas dat je er dan bijhoort maar eigenlijk doet het pijn.
    De eerste dagen kan je echt NIETS eten en als je om een controle moet doet het pijn als ze dat ding aanspannen.
    Hey meid, ik wil je niet bang maken hoor ;)

    xx

    Ik heb er 1 -.-

    Dat is echt het stomste wat je kan overkomen!
    Hier denken alle mensen van mijn ex-klas dat je er dan bijhoort maar eigenlijk doet het pijn.
    De eerste dagen kan je echt NIETS eten en als je om een controle moet doet het pijn als ze dat ding aanspannen.
    Hey meid, ik wil je niet bang maken hoor ;)

    xx

    Ik heb 2jaar een slotjes beugel gehad en ben er nu al bijna 2 jaar vanaf :D


    Fight for you're love, cause it worth it

    Heb nu een halfjaar slotjes, en buitenboord voor 's nachts:S

    Buitenboord valt altijd onder mijn bed en dan heb ik geen zin om em te pakken dus draag ik em niet(A)

    En van die elastiekjes die van boven naar benedene gaan, maar die vergeet ik ook altijd.

    Moet nog anderhalf jaar:S


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ik heb ook een beugel maar vind hem niet zo pijnlijk hoor.. alleen als ie dan weer een keer aan gedraait is doet ie een beetje pijn met eten..


    Je moet worden wie je bent.

    blokjes beugel -.- zoo irritant
    het is pijnlijk en je krijgt er in het begin snel blaren :S

    Ik had een beugel,ik weet dat het dus heel vervelend is,maar de mensen die een beugel hebben ;
    je krijgt er echt mooie tanden van,en het is een geweldig resultaat.

    Nouw, eigenlijk had ik helemaal geen beugel moeten dragen,want mijn tanden waren recht,maar mijn beet was niet goed,dus ze dachtenals we die een beugel geven,zal haar beet wel goed komen Niet dus! ik moest gewoon 2 keer worden geopreerd,en mijn kaak moest worden recht gezet.Ik moest men beugel een jaar dragen voor..niets!


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik heb een slotjesbeugel, al 1 jaar en ik moet die beugel 2 jaar houden. (puh)


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik heb die blokjes beugel of zo iets. maar de eerste paar dagen had ik er helemala geen last. en ik kon gewoon normaal etenxD

    ik heb sinds begin groep 7 een beugel. en nu ga ik naar de eerste . xD


    ik had eerst gewoon eentje die je niet kon zien,, boven, en nu een andere maar op precies dezelfde plek, en ik heb een buitenboord voor 's nachts en dat is zóó iri ! :S

    & krijg binnenkort een blokjeS xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik ben er al 2 jaar van af ^^

    YEAH! ik had een beuigel, die is nu weg! en men tanden zijn n u ZO perfect ongeloofelijk

    mijn tanden zijn ietsie pietsie bijna ontzichtbaar scheef maar ik hoef geen beugel
    ik hou van me tanden zoals ze nu zijn. en je ziet het alleen als je goed kijkt en wie gaat er n heel aandacht in me mond lopen kijken behalve de tandarts. en ik vindt het nu echt leuk zo.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heb Er 10 Maanden Mee Moeten RondLopen xD
    Ben Er Nu Vanaf xD


    A Shipwreck In The Sand