• heeeii
    ik ben vanplan een verhaal te gaan schrijven over een meisje die met een loverboy in aanraking komt, een vriendin van mij heeft te maken gehad met een loverboy dus daar heb ik wat ideetjes van maar ik doe het ook om mensen te waarschuwen, want loverboys ofterwijl pooiers zijn gewoon hele erge jongens, dus willen jullie zeggen of ik het verhaal wel of niet moet schrijven??
    X

    Ik heb deel 1 er opgezet:) als je het leest plaats je dan een reactie? have fun ;)
    X

    http://www.quizlet.nl/quiz/303046/het-leven-van-een-meisje-die-in-aaraking-met-een-loverboy-komt/


    /

    doe maar? [:


    sjalalalalalalalalalalalalaa :d

    Dat bepalen wij niet.
    Als jij er plezier in hebt met het schrijven, zeker doen.

    jah okeej daar heb je wel gelijk in maar als het niet gelezen gaat worden omdat het niet origineel meer is, heeft het tog ook geen nut om het te schrijven xD
    X


    /

    Als jij plezier in het schrijven ervan hebt en je lezers het leuk vinden doe het dan vooral ondanks het niet orgineel is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zorg dat je er een originele draai aan geeft want er zijn veel van zulk soort verhalen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is jouw eigen keuze. Waar jij je het beste bij voelt. Het is wel een heftig onderwerp om over te schrijven.
    Ikzelf ben pas ook begonnen met een serie over loverboys. 8-)


    -

    Doe gwn maar plz geen th er zijn echt sppr veel van die quizen echt ooit iets anders mag wel

    neej er komt geen TH in.


    /

    Moet je zelf weten :'3


    I don't need words to feel those lips.

    DOEN!!!

    okeej:)


    /

    BlackQueen schreef:
    (...)
    omg; Psycholoog ofzoo :Y).

    Haha.maaar..
    Doee maar. ! =)

    neej gwn melig (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb deel 1 erop gezet


    /

    Je moet het doen zelfs!(lol)

    Want veel meiden die kwetsbaar zijn of in een moeilijke tijd zitten raken gemakkelijk in de handen van een loverboy


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..