• Hallo.

    Ik moet nou Piletjes innemen, Vn Superadyn ofso. Omdat ik een paar keer heel slap was en ben flauwgevallen. Maar Fuck man. ! die pillen zijn echt GROOT.
    Ik krijg die echt niet binnen. Die zijn like zo groot als mijn vingernagel, of ietsepietse kleiner. En ik moet ide elke dag binnennemen, Maar HELL NO ! ik meot daar echt vn kotsen.


    x


    A. ikmisje.

    Ge moet ze mss doormidden snijden ofzo?


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ach, daar wen je na een tijdje wel aan. Ik moest vorig jaar 4 pillen per dag nemen, ongeveer 7 maanden lang. Twee van de vier waren ook vrij groot. Maar inderdaad, de eerste keer toen ik die innam, jezus bah o.O Maar na een paar dagen gaat dat wel gemakkelijker hoor :')


    Listen to what we're not saying..

    Ik kan geen pillen slikken.
    Doe ze anders in 2? Moet je wel 2x slikken maar dan zijn ze minder groot hea xO


    Don't be a drag, just be a queen.

    Breek ze doormidden. En neem ze met water in, kun je ze gemakkelijker inslikken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moest die ook eens. Ik kon dat gewoonweg niet. Ik heb het zo opgelost: je moet ze tussen twee lepels fijnpletten en dan doe je op een lepel confituur..daar doe je dat 'poeder' dat je dan heb op. Anders kreeg ik ze ook echt niet binnen.


    Live for something or die for nothing

    Moet je ze echt ineens doorslikken?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gewoon opkauwen. Doe ik ook altijd met aspirientjes die je heel in zou moeten slikken, en t blijven gewoon erken. (a) =D


    Blup! 8D