• Morgen ben ik dus jarig, maar ik weet nog niet wat ik ga doen op mijn verjaardag. Normaal zouden we naar de film gaan, maar mijn mama vind het nogal duur (Bullshit). Dus nu moet ik iets anders verzinnen. En ik weet niet of mijn vriendinnen wel gaan komen, want ze reageren niet op mijn sms'en. Ow en ik ben ook nog eens zenuwachtig waarom dat weet ik niet.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    hou een film avond plus logeren das tog niet zo duur:O
    als 1 meisje nu allemaal maskertjes enzo meeneemt en de andere een film ofzo en dan zorg jij voor het eten en drinken ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    hou een film avond plus logeren das tog niet zo duur:O
    als 1 meisje nu allemaal maskertjes enzo meeneemt en de andere een film ofzo en dan zorg jij voor het eten en drinken ;)

    We hebben maar een klein huisje.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Spreek met ze af om te gaan winkelen ofso... ?


    A. ikmisje.

    (...)
    We hebben maar een klein huisje.

    hoeveel mense wil je dn uitnodige? XD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    (...)
    hoeveel mense wil je dn uitnodige? XD

    4+1= 5
    5 mensen dus >< met mij inbegrepen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    (...)
    4+1= 5
    5 mensen dus >< met mij inbegrepen.

    dat valt tog best mee :O
    en anders kan je tog een verwendagje doen ;) met maskertjes enzo :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    [

    (...)
    dat valt tog best mee :O
    en anders kan je tog een verwendagje doen ;) met maskertjes enzo :P

    ik heb dat al eens gedaan voor mijn verjaardag, maar dat was met jacuazie 'of hoe je het ook schrijft' en al erbij.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    mss zenuwachtig omdat je vriendinnen niet antwoorden?
    kan zijn dat je onbewust schrik hebt dat ze je zullen laten stikken, heb ik ook vaak


    Moving on but never letting go