• Waar ik woon zie ik echt nooit leuke jongens... Een tijdje geleden liep ik in de stad en toen waren er opeens veel meer!

    Later ging ik 's Avonds nog ff naar de AH en toen zat bij de kassa zo'n lekkerding! Toen vroeg hij of ik het bonnetje wou en toen zei ik: Nee dankje, Het gaat zo wel mee.. Dat is toch het domste wat je kan zeggen tegen een jongen ?? Ik weet ondertussen al wanner ik hem weer ga zien... Zaterdag rond een uur of 9 in de AH

    Xx


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    uhmm okee xD
    ik heb het ook dat er als ik met mn moeder ergens loop ofso ineens veel meer leuke jongens zijn, zag ik gister zo'n sexy boy! zate we bij de tandarts -,-'

    In de kleedkamers op school waren we met de meisjes van onze klas bezig over jongens. Ik zei toen als eerste 'hier op school zitten gewoonweg geen leuke en geen mooie jongens'..tsjaa, guess what? Vind ik twee weken later er toch wel een vriendje:X Ik had hem echt bijna nog nooit zien rondlopen daar. Najaa..'t zal zo ook wel eens bij jou gaan dan;) Succes met die jongen^^


    Live for something or die for nothing

    Neem een vriendje dan zijn alle andere jongens ineens heel leuk.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hmm bij mij in de buurt wonen er gewoon geen knappe jongens. En op school eigenlijk ook niet.
    Behalve die ene dan, da's de uitzondering die de regel bevestigd^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb ook echt geen leuke jongens bij mij in de buurt wonen hoor ;o. Mn half vriendje woont in noord brabant en m'n beste maatje woont in Utrecht :/


    I don't need words to feel those lips.

    OMG XD
    Wahaha. ! geniaaaal (A).


    ' niks is wat het zijn moet '

    hahah xd
    da was bij mij ook.
    ik zat een tijdlang te zeuren dat er bij ons op school geen enkele mooie jongen zat.
    Dan word ik hopeloos verliefd op een gast die een vriendin heeft xD.
    Pfft. ;D
    Er moet toch altijd iets zijn he. (':
    x


    Where there is a sea there are pirates...

    En wat is de AH ?! Is dat iets van in Nederland ?!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Amaranth schreef:
    En wat is de AH ?! Is dat iets van in Nederland ?!

    De Albert Hein.
    Een soort GB.

    xRapunzel schreef:
    (...)
    De Albert Hein.
    Een soort GB.

    Ja, dat klinkt dus Nederlands. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Amaranth schreef:
    (...)
    Ja, dat klinkt dus Nederlands. ^^

    Dat is het ook. x'D

    Heb ik ook. Dan zie ik er niet uit ofzo en dan lopen die er allemaal URGH. ._.


    btw. Bij mij op school zitten er wel een paar maarja :"D bij mij in de buurt echt niet. Hier wonen echt van die hele erge kakkers ._. die zijn niet echt aardig. En hier wonen bijna geen jongeren dusja :'p


    I can't see the future with tears in my eyes

    Wtf is er mis met die zin?


    Life is hard and then we die

    LALALALALA schreef:
    Neem een vriendje dan zijn alle andere jongens ineens heel leuk.

    Waha dude, dat is hier ook >< Ik woon in zo'n freaking boerengat, en daar liep nooit een mooie jongen over straat of zo. En nu opeens, het is net een invasie, loopt het hier vól O.O