• Voor al jullie manga tekeningen enzovoorts, omdat er anders vet veel topics hierover komen in dit forum =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kanade schreef:
    (...)
    Die zijn heel mooi! Heb je waterverf gebruikt?



    Tnx:3
    Ja,de eerste keer dat ik het heb gebruikt :3

    [ bericht aangepast op 18 juni 2012 - 21:51 ]

    xfoxvosx schreef:
    (...)


    Tnx:3
    Ja,de eerste keer dat ik het heb gebruikt :3


    Ze zijn echt goed gelukt! ~ik heb een keer waterverf gebruikt, maar dat werd een mislukking. D; Er kwamen allemaal strepen en zo.. ;p


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dragneel schreef:
    (...)
    HOE. IN GODSNAAM. Krijg jij. die kleuren zo.


    Gewoon. Kleurpotlood. (;
    Alleen de kleuren zijn echt mislukt, omdat ik toen geen goeie kleurpotloden had. D;


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ze zijn echt goed gelukt! ~ik heb een keer waterverf gebruikt, maar dat werd een mislukking. D; Er kwamen allemaal strepen en zo.. ;p
    haha,alleen ik vind dat je echt mooi met kleurpotlood kan inkleuren:3

    Ichiya schreef:
    (...)

    Ze zijn echt goed gelukt! ~ik heb een keer waterverf gebruikt, maar dat werd een mislukking. D; Er kwamen allemaal strepen en zo.. ;p

    Mijn advies met waterverf is om een grote kwast te gebruiken en snel te verven. Je zou eventueel nog water kunnen gebruiken om het een beetje uit te smeren als je een lelijk effect krijgt.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2012 - 20:22 ]

    Ein-de-lijk klaar x3
    Heeft me in totaal 7 uur gekost.
    En de schaduw van de wolken zijn verkeerd, maar daar kwam ik pas achter toen ik niet meer verder terug kon met dat 'undo' knopje, want ik had dat stukje achter zijn hoofd weggegumd, omdat alles ingekleurd met een waterpentool.
    (krul)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 0:24 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Jullie kunnen echt zo mooi tekenen. Alleen ik doe het niet op de computer, omdat ik er ten eerste geen verstand van heb, haha. Ik heb op papier wel L. van Death Note getekend, ga hem later wel posten. c:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Wazowski schreef:
    Ein-de-lijk klaar x3
    Heeft me in totaal 7 uur gekost.
    En de schaduw van de wolken zijn verkeerd, maar daar kwam ik pas achter toen ik niet meer verder terug kon met dat 'undo' knopje, want ik had dat stukje achter zijn hoofd weggegumd, omdat alles ingekleurd met een waterpentool.
    (krul)



    Wauw hij is echt mooi geworden!

    Wazowski schreef:
    Ein-de-lijk klaar x3
    Heeft me in totaal 7 uur gekost.
    En de schaduw van de wolken zijn verkeerd, maar daar kwam ik pas achter toen ik niet meer verder terug kon met dat 'undo' knopje, want ik had dat stukje achter zijn hoofd weggegumd, omdat alles ingekleurd met een waterpentool.
    (krul)


    Teach me, master! _O_

    Wazowski schreef:
    Ein-de-lijk klaar x3
    Heeft me in totaal 7 uur gekost.
    En de schaduw van de wolken zijn verkeerd, maar daar kwam ik pas achter toen ik niet meer verder terug kon met dat 'undo' knopje, want ik had dat stukje achter zijn hoofd weggegumd, omdat alles ingekleurd met een waterpentool.
    (krul)



    Hoe doe je dat? ;ooo
    Zoooo mooi! ^.^


    | Reality is for people that lack imagination |



    Manga..ish.. xD


    Don't run away this time and die like a man.



    Ik vind hem op zich wel goed gelukt, alleen het hoofd klopt niet helemaal. En handen zijn gewoon super moeilijk.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 22:57 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ichiya schreef:
    (...)

    Wow, die kleuren!



    Ik vind hem op zich wel goed gelukt, alleen het hoofd klopt niet helemaal. En handen zijn gewoon super moeilijk.


    Jup... Zit ik ook altijd mee in de knoop xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een lineart voor een wedstrijd op deviantART ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.