• Liefste users,

    De meesten van jullie zullen weten dat de bètafunctie een stille dood gestorven is toen de laatste bèta's twee jaar geleden gestopt zijn. Enkele crewleden hebben de functie nog proberen te redden, maar dit was helaas niet te combineren met een andere crewfunctie.

    Nu Quizlet terug wat actiever is willen we graag peilen naar jullie interesse in de bètafunctie. Naar onze mening was de optie om je hoofdstukken te laten nalezen door een bèta een goeie en leuke toevoeging aan de website. Bovendien was het ook een mogelijkheid voor minder ervaren schrijvers om tips en kennis op te doen.

    Hoe staan jullie tegenover de bètafunctie? Zou je opnieuw gebruik maken van de functie moest deze optie er zijn? Of zou je jezelf eerder kandidaat stellen moesten er nieuwe verkiezingen komen?

    Jullie mening is zeer belangrijk voor ons, dus laat het ons weten via onderstaande poll.

    Alvast bedankt,
    De mods

    Hoe sta jij tegenover nieuwe bčta's?

    14.5% (8 stemmen)
     
    Ik zou gebruik maken van de bčtafunctie.

    54.5% (30 stemmen)
     
    Ik zou geen gebruik maken van de bčtafunctie, maar het lijkt me zeker een goede toegeving.

    3.6% (2 stemmen)
     
    Ik denk niet dat er nood is aan nieuwe bčta's.

    9.1% (5 stemmen)
     
    Ik heb zelf interesse om bčta te worden.

    18.2% (10 stemmen)
     
    Resultaten zien zonder te stemmen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    het lijkt mij een goede toevoeging, vooral om nieuwe schrijvers aan te moedigen!
    Zou me ook zeker kandidaat stellen!


    --

    Ik vond het echt een enorm pluspunt aan deze site, dus mochten er mensen interesse hebben dan zou ik dat zeker aanmoedigen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zit een beetje tussen 1 en 2 in, ik weet niet zeker of ik er gebruik van zou maken, maar wellicht wel? (krul) Vind het in ieder geval een goede toevoeging en heb voor nu op optie 2 gestemd! :Y)

    [ bericht aangepast op 21 dec 2022 - 21:30 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb de bètafunctie altijd een USP voor Q gevonden, dus ik zou zeker overwegen om nieuwe verkiezingen te houden.

    Ik denk dat je de functie kunt gebruiken om Q te promoten naar nieuwe mensen toe. Want het is wel echt iets unieks waar potentiële jonge en nieuwe schrijvers iets aan kunnen hebben. Ik zou de functie misschien zelfs uitbreiden naar gedichten toe als dat een mogelijkheid is.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou de betafunctie graag willen gebruiken. Erg handig als mensen de functie willen om per hoofdstuk proef te gaan lezen.

    ik heb de bètafunctie vroeger altijd heel cool gevonden aan q. sluit me dus graag aan bij de users die zeggen dat het een pre voor de website is. ik schrijf zelf te weinig om er waarschijnlijk gebruik van te gaan maken, maar ik zou me wel aanmelden moesten er verkiezingen komen! lijkt me een leuke taak om op me te nemen (en op die manier kan ik tenminste nog doen alsof ik schrijf want helpen is ook schrijven toch???)


    because i knew you, i have been changed for good

    Ik zou er mogelijk gebruik van maken, en het ligt er aan bij/van wie het is.


    [ heaven knows ]

    Voor mij is het om het even of ik er zelf gebruik van zou maken, maar ik vind zeker dat de functie terug op Q moet komen gezien het een goede toevoeging is!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    De bèta's zijn zeker een waardevolle toevoeging voor Quizlet!

    Ik vind het ook een toevoeging wat betreft de andere sites zoals Wattpad enzo. Al weet ik niet hoe het er daar inmiddels aan toe gaat.
    Maar het zou veel (beginnende) schrijvers naar Q kunnen lokken en het heeft zeker een meerwaarde!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb beta readers altijd een aanwinst gevonden, alleen ik schrijf zelf niet..

    Ik hoop dat er nieuwe mensen lid worden op Quizlet die stories gaan schrijven en dat ze gemotiveerd blijven en zichzelf kunnen ontwikkelen door de hulp van beta readers.

    Ik vind het zeker een waardevolle toevoeging!
    Het is ook een extra motivatie om weer te gaan schrijven of te beginnen met schrijven voor mensen. Oude bekenden of juist nieuwe mensen.
    Misschien dat het mensen lokt, die extra hulp die dan beschikbaar gesteld word.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb het bèta-readen echt zo ontzettend leuk gevonden, maar ik moest er helaas mee stoppen omdat ik destijds aan een nieuwe opleiding begon. Ik vind het zonde om te zien dat de functie in de tussentijd helemaal verdwenen is. Misschien dat ik me wel opnieuw zou aanmelden nu ik bijna afgestudeerd ben :Y)


    Caution first, always.

    Komt de Beta functie ooit nog terug? Ik wilde er een vragen, maar ik kreeg toen een error.

    Ik zie dit nu pas (en sorry om het topic te bumpen), maar ja de bètafunctie was echt een toevoeging.

    Weet niet wat de plannen zijn op dit moment, maar als jullie er nog over denken het opnieuw op poten te zetten, ben ik ook altijd bereid te helpen met nieuwe verkiezingen of het opleiden van nieuwe bèta's. Heb het wel een heel aantal jaar gedaan, en heb ondertuasen oom een diploma Nederlands achter de rug. Ik heb atm te weinig zicht op mijn toekomst om een engagement voor een aantal jaar aan te gaan, maar helpen om het weer op poten te zetten, kan en wil ik zeker (mochten jullie het uiteraard nodig hebben). (:

    [ bericht aangepast op 24 juni 2023 - 11:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried