• Ik vroeg me af... Hoeveel kledinggeld krijgen jullie? Want ik ga morgen shoppen en me ma vroeg hoeveel ik nodig had maar ik weet dus niet echt wat een "normaal" bedrag is... Ik dacht aan 150 maar is dat niet veel ofzo??
    Graag heb ik jullie mening + hoeveel jullie krijgen.

    Xx Saskia
    p.s.: Sorry als dit in de verkeerde staat.. Wist het niet dus deed hem maar in deze


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    ik krijg 50euro kleedgeld in de maand ;D


    -

    ik krijg geen kleding geld
    maar ik werk voor mijn kleren
    en soms betaalt mijn mama kleren
    vandaag heeft zij 100 euro kleren gkoch voor me dat ik niet moest betalen (a)


    Gilles (ll)

    Ik krijg het nog niet.
    Maar binnenkort word de kinderbijslag ofzo gestort en dat word verdeelt tussen mn zusje en mij, en ik krijg dus ongeveer 300 euro volgensmij. Ja dat lijkt veel, maar daar moet ik dan ook wel 3/4 maanden mee doen dacht ik :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Kijg ik niet. Mijn moeder betaalt het gwn.


    A. ikmisje.

    Kijg ik niet. Mijn moeder betaalt het gwn.


    Listen to what we're not saying..

    Ik neem zo'n 150 euro dan mee.
    De overschot moet ik terug geven, maar mijn moeder betaald dan nog steeds m'n kleren.
    Maar als ik ga shoppen, is dat wel met m'n tweelingzus erbij, dus pak dan maar de helft.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    O euries.
    Ik krijg amper wat van kleding. >,<


    You'll never dream alone. <3

    Ik krijg 50 euro per maand als kleedgeld en 7,5 euro als zakgeld.
    Ik ga gwn een paar maanden niet op stap en dan heb ik een heleboel waarmee ik dan wel kan shoppen. =D
    En als het op is en ik zie iets dat ik per se wil hebben dan raadpleeg ik me moeders portefuille wel even, anders gwn van me zakgeld. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik krijg ook geen kledinggeld, alleen zakgeld, 5 euries per week & als k kleding nodig heb, betalen m'n ouders dat meestal

    x


    ItWasn'tMe..x

    Ik 'krijg' het nooit, als we kleren gaan kopen dan pakken we gewoon wat we willen en we zien wel. En ja, als je een bedrag er van te voren erop plakt, hangt het wel af wat en hoeveel je koopt...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Mijn moedertje betaald alles.

    Heb ik niet
    Me ouderss betalen alles,

    Ik krijg geen kleedgeld, ook geen zakgeld? :'D
    Als ik iets zie wat ik leuk vind, koop ik het gewoon. That's it.
    xoxo.


    ok

    € 65 per maand kledinggeld.
    € 10 per week zakgeld áls ik mijn klusjes doe.
    En onder klusjes verstaat mijn moeder: het hele huis kuisen, de garage opruimen, het onkruid wieden... Zakgeld krijg ik dus nooit, aangezien ik nooit alles doe per week. ><

    Ik heb geen kledinggeld.