• Ik wil graag een filmpje als achtergrondgeluid doen. Ik heb namelijk een filmpje gemaakt, waar ik voorlees. Die wil ik achter het toneelspel doen, zodat het lijkt alsof iemand op de achtergrond praat.
    Ik gebruik Windows Movie Maker, en ik vroeg me af of dit hiermee kan.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Je moet dat filmpje (wmvbestand), dan omzetten naar een mp3bestand. Zo'n converters kan je gratis op het internet vinden. Typ gewoon in google "converter wmv to mp3" en je zou er veel moeten vinden. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Je moet dat filmpje (wmvbestand), dan omzetten naar een mp3bestand. Zo'n converters kan je gratis op het internet vinden. Typ gewoon in google "converter wmv to mp3" en je zou er veel moeten vinden. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    http://www.wma-mp3.net/convert-wmv-to-mp3.htm
    Zou deze goed zijn?
    Mijn bestand is ontzettend groot. 1,09 GB namelijk.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Hoeft niet perse mp3 te zijn. Het mag gewoon geen mp4 zijn of m4a ofzo. Je plaats het dan in de audio balk, maar dan moet je wel zorgen dat je audio op 100% staan en je filmaudio op 0% in je volumebalk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Snor schreef:
    http://www.wma-mp3.net/convert-wmv-to-mp3.htm
    Zou deze goed zijn?
    Mijn bestand is ontzettend groot. 1,09 GB namelijk.


    Goh... Geen idee, ik ken niet alle converters natuurlijk en zelf ben ik ook geen expert op dat gebied. Ik zoek gewoon een converter waarbij je 'm niet hoeft te downloaden alvorens je iets convert (het is namelijk algemeen geweten dat sommige downloadsbestanden virussen met zich kunnen meebrengen) en dan gewoon uitproberen. Werkt 'm niet, hup een andere!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zet het op youtube en download het dan weer met Youtube Converter ofso, dan is het ook mp3 :Y)

    Ik gebruik Adobe premiere elements je kan dan of de audio of de video uit het liedje knippen en daarboven de video of foto doen. Je kan ze heel veel audios en beelden door elkaar laten lopen.