• Ik heb ongeveer 2 weken geleden mijn telefoon naar Belcompany gebracht voor reparatie van waterschade. Nu heb ik die net opgehaald en zijn er een aantal onderdelen vervangen, maar als ik m nu aanzet, doet ie het even en valt dan weer uit en start dan weer vanzelf op.
    Iemand ervaring?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Misschien toch maar even terug naar Belcompany?

    Onmiddellijk teruggaan. Meestal heb je garantie op een reparatie, maar die garantie duurt meestal niet heel lang.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dandy schreef:
    Onmiddellijk teruggaan. Meestal heb je garantie op een reparatie, maar die garantie duurt meestal niet heel lang.


    wat was dit ookalweer

    Ik zou inderdaad gauw teruggaan. En ik zou (heb je misschien al gedaan) voordat ik de telefoon heen zou brengen ook even zorgen dat alle privéfoto's enzo eraf zijn. Volgens mij willen ze bij dat soort reparatiebedrijven nog wel eens niet al te respectvol daarmee omgaan ;p


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    so far so good, hij doet t weer, zonder steeds uit te gaan, maar mijn moeder had al terug gebeld en anders gaat ze er morgen heen.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Als het nog langer doorgaat, ga ik misschien langs de huisarts. Maar heeft iemand van jullie dit ook en weten jullie iets wat je er tegen kan doen?

    [ bericht aangepast op 6 feb 2015 - 12:07 ]