• Op een feestje van mijn vriend heb ik een jonge ontmoet !En hijs egt leuk enzz,hij mannelijke mij vorm .Ik vind hem super leuk ,ben eig smooor op hem maar hij heeft al een vriendin,maar ik vind hem echt leuk het liefst zou ik hem bespringen en doodzoenen >< [ Niet letterlijk].
    En hijs duits wat ik dan dus niet ben en ik kan het amper praten maar hijs zoo Cutee <3
    En,ik heb vandaag z'n nummer gevraagt.Maar het lijkt of hij mij ook leuk vind want als ik bij hem ben kloot hij de hele tijd aleenmaar met mij enzz en niet met mijn vriendinnen !:x
    Maar ik weet niet wat ik moet doen !
    Hopen dat hij op mij is en dat hij het uitmaakt !Aangezien z'n vriendin m'n kont in kan !Want ze hebbe volgens mij toch geen egte relatie !Ik ben uitgenodigd op z'n B-day en zijn vriendin niet ?!
    En we hebben zo veel gemeen !

    1.Zelfde sterrebeeld
    2.We durve bijde gek te doen
    3.Houden van horrorfilms !
    4.We vinden onszelf te dik !
    5.We vinden elkaar leuk :x
    En nog veel meer ><

    Of zal ik me over hem heen zetten ?
    Really need help !


    x A


    I'm REBELLIOUS

    sms gwn wie geht's? xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    aii.. dat zijn zulke rot situatie's. maar ik zou niet stoken tussen hun twee, straks is die jongen helemaal down enzo omdat ze het uitmaakt en zit jij met een enorm schuldgevoel.. ik zou gewoon afwachten.. en eigenlijk is het beste gewoon vertellen wat je voor hem voelt, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan :x

    sterkte huney <3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb het idee alsof hij playt ?


    Hey love.

    Ik heb het idee alsof hij playt ?


    Popsicles are yumm'ness :3

    (...)

    Weetje bby, gewoon afwachten.
    Niet gaan stoken, niet gaan slijmen.
    Gewoon blijven klooien, en dan ziet hij opeens hoe geweldig je bent en pakt hij je vol op je bek. (:


    You move me ......... Kurt

    Ik vind het best rot voor die vriendin. Ik zou het zelf niet leuk vinden moest iemand mijn vriendje pikken. Je erover zetten dus, is mijn raad. Blijf gewoon vrienden met hem :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    misschien wil hij gewoon vrienden zijn =]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Ik heb het idee alsof hij playt ?

    Mijn ex deed net hetzelfde. Ik was 3 maanden met hem samen. ERna hoor ik, dat ik best makkelijk was om in te palmen. Pas dus gewoon op, als je niet gekwetst wil worden.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Weetje bby, gewoon afwachten.
    Niet gaan stoken, niet gaan slijmen.
    Gewoon blijven klooien, en dan ziet hij opeens hoe geweldig je bent en pakt hij je vol op je bek. (:


    LETS HOPE SOOO !!

    Maar ze hebben geen EGTE relatie volgensmij,en hijs ook geen playertypje...! want mij en mijn vriend[niet vriendje] en wat vriendinne van mij zijn wel uitgenodigd op z'n verjaardag ..en zijn vriendin niet en hij praat er nooit over enzz!
    Ik zie hem zaterdag weeer YEEEEEEEY !!
    Maar ik ben niet de dunste enzz, dus ik voel me een beetje onzeker bij hem enz..


    x A


    I'm REBELLIOUS