• Hellooo ^^
    Ik weet niet of jullie dit al weten, waarschijnlijk niet. Anyway, let me tell you. :'D
    Ik heb 11 jaar paardgereden, het was mijn lust en mijn leven. Mijn hele bestaan draaide toen om het paardrijden, het was niet zomaar een meisjesbevlieging: paardjes en veulentjes. Het was echt mijn passie.
    En om eerlijk te zijn, ik was er goed in ook. Ik kon met gemak wedstrijden rijden en hoog eindigen, met een eigen paard. Maar dat had ik niet, mijn moeder vertrouwde me niet zo'n grote verantwoordelijkheid toe. Van de club waar ik reed, moest je een eigen paard hebben vooraleer je aan wedstrijden mee mocht doen. Dus dat heb ik nooit echt gedaan, niet officieel tenminste.
    Maartoch, het bleef mijn passie.
    Vorig jaar ben ik om persoonlijke redenen moeten stoppen, ik vond het toen niet echt meer verschrikkelijk. Vooral omdat school me de nek om deed en die arme beestjes toch niet meer de verdiende aandacht van me kregen.
    Maar vandaag moest ik invallen voor een vriendin die paardrijles geeft. Ik was best wel opgewonden om weer met paarden in de weer te zijn, al was het maar een half dagje.
    Het was echt geweldig, het les geven. Ik ging er helemaal in op, maakte dat kind op het paardje gelukkig. Ik rook al snel weer naar paard, maar het kon me helemaal niets schelen. Het rook gewoon héél vertrouwd.
    Ik wil weer paardrijden, ik wil weer met die beestjes werken, ze trainen, mezelf trainen.
    Het mag van mijn moeder, áls ik het gitaarspelen opgeef.
    En dat wil ik ook niet...

    Gewoon gitaarspelen op je paard. Ga ik ook doen. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Gewoon gitaarspelen op je paard. Ga ik ook doen. :Y)

    Die gitaar moet ik afgeven als ik weer ga rijden, lul. ><

    Wel, je kan natuurlijk gitaar blijven spelen en dan als je een expert bent dan kun je paardrijden.

    Wel, je kan natuurlijk gitaar blijven spelen en dan als je een expert bent dan kun je paardrijden.

    Dan zal het lang duren vooraleer ik weer op een paard zit. :X

    Als je gitaarspelen liever doet dan paardrijden, moet je blijven gitaarspelen.
    Maar vanuit alles ik hier al gelezen heb,
    Paardrijden is jouw leven :]
    Neem het paardrijden ;]
    [/heb zelf geen idee waarom ik dit gezegd heb. Ik haat paarden! En hou van gitaarspelen, maar dit leek me het beste :A]


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Gewoon gitaarspelen op je paard. Ga ik ook doen. :Y)

    *Ziet het al helemaal voor zich*

    (...)
    Dan zal het lang duren vooraleer ik weer op een paard zit. :X

    Hmm, awel.
    Zeg tegen uw ma; Ofwel geef je mij mijn eigen paard ofwel blijf ik gitaarspelen.
    Dan moet je het gitaarspelen wel opgeven maar je hebt een eigen paard.

    (...)
    Hmm, awel.
    Zeg tegen uw ma; Ofwel geef je mij mijn eigen paard ofwel blijf ik gitaarspelen.
    Dan moet je het gitaarspelen wel opgeven maar je hebt een eigen paard.

    Ik zal eens poging doen. :Y)

    Je kan gaan paardryden en dan nogaltyd stiekem gitaar blyven spelen ? =3


    None but ourselves can free our minds.

    blijf paardrijden& verstop je gitaar in je kast!
    vindt ze nooit! :'D


    It's not the same without you.

    (...)
    Ik zal eens poging doen. :Y)

    Doe dat en vertel me dan hoe het ging.

    (...)
    Die gitaar moet ik afgeven als ik weer ga rijden, lul. ><
    Gewoon stiekem in je rijlaars verstoppen. Ziet je moeder toch niet!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Die gitaar moet ik afgeven als ik weer ga rijden, lul. ><
    Waarom??!!!
    Tis van jou.
    Ofniet? >.<


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)Waarom??!!!
    Tis van jou.
    Ofniet? >.<

    Nee, hij was van mijn moeder. :'D

    (...)
    Doe dat en vertel me dan hoe het ging.

    Ze lachte me in mijn gezicht uit. ><