• Hi allemaal,

    Er staat mij bij dat er in een ver verleden meerdere Quizletters waren profielen op aanvraag deden maken. Ik heb hiernaar gezocht, maar de meeste zijn helaas wat verouderd. Of de Quizletters zijn helaas al lange tijd niet meer online geweest. Toen had ik het heft in eigen handen genomen en geprobeerd wat te maken. Helaas. Ik krijg het niet naar mijn zin. Ik begin mij alleen maar meer en meer te irriteren aan mijzelf tijdens het proces.
    Dus toen bedacht ik mij; hé, laat ik een topic aanmaken met de vraag of er nog creatievelingen zijn die mij zouden willen helpen? Ik heb nog credits over voor degene die mij kan helpen (blush)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oh dat was vroeger echt zo'n hele kunst, zo leuk! Ik bak der zelf ook weinig van haha (krul)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vond dat ik er vroeger wel goed in was, maar de helft van de images werkt niet meer en heb geen idee hoe ik m'n profiel terug mooi krijg nu. Eigenlijk na de update naar de huidige lay-out is het minder geworden bij mij. De kolommen in de oude versie zagen er volgens mij veel cooler uit, maar dat kan ook een nostalgische blik zijn nu hoor


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    I am still online :Y) Stuur maar een pb met wat je zoekt en ik zie wat ik kan doen c:

    Ik heb het in de oude lay-out vaak gedaan ^^

    [ bericht aangepast op 2 jan 2023 - 23:03 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SPECS schreef:
    Oh dat was vroeger echt zo'n hele kunst, zo leuk! Ik bak der zelf ook weinig van haha (krul)

    Same. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik werd nieuwsgierig naar de huidige situatie en heb even gespiekt. Wat een schattige gewoonte was dat om op elkaars profiel te schrijven aww (flower)

    Ik ben de kunst ook verleert sorry

    [ bericht aangepast op 3 jan 2023 - 13:44 ]

    Ik dacht hier laatst dus ook aan. Ik was er nooit echt super goed in maar heb volgens mij op mijn oude PC wel al mijn oude profielen bewaard in een word document. Denk dat ik die maar eens ga opzoeken want nu bak ik er echt helemaal niks meer van haha.


    The truth is out there.

    Byleth schreef:
    Ik dacht hier laatst dus ook aan. Ik was er nooit echt super goed in maar heb volgens mij op mijn oude PC wel al mijn oude profielen bewaard in een word document. Denk dat ik die maar eens ga opzoeken want nu bak ik er echt helemaal niks meer van haha.

    Ik heb een tijdje geleden ook geprobeerd om een oud stuk code terug in te zetten en oh boi, was it a mess. :W Ik heb bij dit profiel echt weer moeten uitzoeken wat de optimale manier om dingen op hun plaats te krijgen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nines schreef:
    (...)
    Ik heb een tijdje geleden ook geprobeerd om een oud stuk code terug in te zetten en oh boi, was it a mess. :W Ik heb bij dit profiel echt weer moeten uitzoeken wat de optimale manier om dingen op hun plaats te krijgen.


    Ah jouw profiel is perfectie! Ik heb nu net met heel veel pijn en moeite een oude van mij opgelapt. Het is niet zoals het was en niet echt top maar ja he we doen het er maar mee. (cat)


    The truth is out there.

    Nines schreef:
    (...)
    Ik heb een tijdje geleden ook geprobeerd om een oud stuk code terug in te zetten en oh boi, was it a mess. :W Ik heb bij dit profiel echt weer moeten uitzoeken wat de optimale manier om dingen op hun plaats te krijgen.


    Wow die van jou is inderdaad heel tof gedaan!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Scully schreef:
    (...)

    Ah jouw profiel is perfectie! Ik heb nu net met heel veel pijn en moeite een oude van mij opgelapt. Het is niet zoals het was en niet echt top maar ja he we doen het er maar mee. (cat)


    Ziet er goed uit tho! Het is ook echt een bummer dat er buiten de vooropgestelde lettertypes, geen andere meer werken :c

    Frodo schreef:
    (...)

    Wow die van jou is inderdaad heel tof gedaan!

    Thanks, het heeft me wat tijd gekost om te zien wat er waar mis ging, maar ik denk dat ik het onder de knie heb nu (cat)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Inktzwart is volgens mij ook nog redelijk actief met profielen maken!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    WIP: Profiel Navarro



    So many fandoms, so little time...







          ♡ ConcertsMeetingsInstagram



    It's the friends we meet along the way

    that help us appreciate the journey

    If you ever find yourself stuck in the middle of the sea

    I'll sail the world to find you.








    Well, in case you haven't noticed, I really like you.
          ♡ Gaby/Melancholic


    Don't ever forget —
    that you're a wonderful human being.
          ♡ Mirte/Edgecomb


    Lieve, lieve, lieve Naomi,
    Een profiel laat zien wie iemand is, een profiel is iets waarmee je jezelf tentoonstelt en iets wat volledig zegt ik ben ik.
    Jij hoeft niet te laten zien wie jij bent. Jij hoeft jezelf niet tentoon te stellen.
    Je hoeft niet te zeggen dat Naomi, Naomi is.
    Wij weten namelijk allemaal wie en wat Naomi is, Naomi is een lief persoon, een zachtaardig persoon, een persoon die je kan vertrouwen.
    Naomi is Naomi, een persoon die er altijd voor iedereen is, iemand die je mee zou nemen naar een onbewoond eiland, gewoon omdat je weet dat dan de overlevingskansen het grootst zijn en dat zij degene is die je dan redt.
    Naomi is Naomi en daar is alles mee gezegd.
          ♡ Jarne/Debbaut




    You can count on me like one, two, three

    I'll be there

    And I know when I need it


    I can count on you like four, three, two

    And you'll be there

    'Cause that's what friends are supposed to do



    Lieve Hamtaro,

    Yaay, een berichtje van mij op jouw profiel! Ik voel me vereerd. c:
    Maar goed. Ik wilde meer aan je vertellen dan alleen dat. Ik wil je namelijk ook vertellen dat ik echt ontzettend blij ben dat wij vriendinnen zijn. En hopelijk mag onze vriendschap nog heeeeeel lang duren! Je bent echt ontzettend lief, grappig, knap, gezellig en betrouwbaar en gewoonweg top! You're the best and don't you dare to forget that. <3

    Liefs,
          Yolanda/Gibbs


    Lieve Naomi ,
    Je bent een van de liefste mensen die ik ken en ik ben heel blij dat we vriendinnen zijn.
    Op nog vele leuke en gezellige momenten samen (flower)

          ♡ Liefs Iris/Tuena



    Hé Nomnom,
    Dank je wel dat je mijn vriendinnetje wilt zijn. c: Ondanks dat je de vreemde gewoonte hebt je te verstoppen in kleine ruimte's in mijn kamer, val jij wel onder een van mijn meest favoriete personen op Quizlet. ^^ Vrienden zijn een kwestie van smaak en zo, maar ik kan niet anders zeggen dan dat de mensen die niet bevriend met jou zijn gewoon een slechte smaak hebben, pfft. *waves gay hand* Je hebt naast een geweldige persoonlijkheid ook nog zo ontzettend veel superpowers in je, dat ik honderd procent zeker weet dat jij het gaat maken in dit leven.
    If the world would be the Hunger Games, I'd still bet on you :3
    Go make it you weirdo!

          ♡ Liefs Lieke/Pantaloon





    You'll always have my shoulder when you cry

    I'll never let go, never say goodbye.


    Throughout the heavens, I alone am the honored one.

    Uh, yeah, I could say I could give it a try, but I don't think you have the same taste as me and won't really like what I make. 🤔


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Uh, yeah, I could say I could give it a try, but I don't think you have the same taste as me and won't really like what I make. 🤔


    Ik ben wel heel nieuwsgierig naar wat je zoal maakt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Impera schreef:
    WIP: Profiel Navarro



    So many fandoms, so little time...







          ♡ ConcertsMeetingsInstagram



    It's the friends we meet along the way

    that help us appreciate the journey

    If you ever find yourself stuck in the middle of the sea

    I'll sail the world to find you.








    Well, in case you haven't noticed, I really like you.
          ♡ Gaby/Melancholic


    Don't ever forget —
    that you're a wonderful human being.
          ♡ Mirte/Edgecomb


    Lieve, lieve, lieve Naomi,
    Een profiel laat zien wie iemand is, een profiel is iets waarmee je jezelf tentoonstelt en iets wat volledig zegt ik ben ik.
    Jij hoeft niet te laten zien wie jij bent. Jij hoeft jezelf niet tentoon te stellen.
    Je hoeft niet te zeggen dat Naomi, Naomi is.
    Wij weten namelijk allemaal wie en wat Naomi is, Naomi is een lief persoon, een zachtaardig persoon, een persoon die je kan vertrouwen.
    Naomi is Naomi, een persoon die er altijd voor iedereen is, iemand die je mee zou nemen naar een onbewoond eiland, gewoon omdat je weet dat dan de overlevingskansen het grootst zijn en dat zij degene is die je dan redt.
    Naomi is Naomi en daar is alles mee gezegd.
          ♡ Jarne/Debbaut




    You can count on me like one, two, three

    I'll be there

    And I know when I need it


    I can count on you like four, three, two

    And you'll be there

    'Cause that's what friends are supposed to do



    Lieve Hamtaro,

    Yaay, een berichtje van mij op jouw profiel! Ik voel me vereerd. c:
    Maar goed. Ik wilde meer aan je vertellen dan alleen dat. Ik wil je namelijk ook vertellen dat ik echt ontzettend blij ben dat wij vriendinnen zijn. En hopelijk mag onze vriendschap nog heeeeeel lang duren! Je bent echt ontzettend lief, grappig, knap, gezellig en betrouwbaar en gewoonweg top! You're the best and don't you dare to forget that. <3

    Liefs,
          Yolanda/Gibbs


    Lieve Naomi ,
    Je bent een van de liefste mensen die ik ken en ik ben heel blij dat we vriendinnen zijn.
    Op nog vele leuke en gezellige momenten samen (flower)

          ♡ Liefs Iris/Tuena



    Hé Nomnom,
    Dank je wel dat je mijn vriendinnetje wilt zijn. c: Ondanks dat je de vreemde gewoonte hebt je te verstoppen in kleine ruimte's in mijn kamer, val jij wel onder een van mijn meest favoriete personen op Quizlet. ^^ Vrienden zijn een kwestie van smaak en zo, maar ik kan niet anders zeggen dan dat de mensen die niet bevriend met jou zijn gewoon een slechte smaak hebben, pfft. *waves gay hand* Je hebt naast een geweldige persoonlijkheid ook nog zo ontzettend veel superpowers in je, dat ik honderd procent zeker weet dat jij het gaat maken in dit leven.
    If the world would be the Hunger Games, I'd still bet on you :3
    Go make it you weirdo!

          ♡ Liefs Lieke/Pantaloon





    You'll always have my shoulder when you cry

    I'll never let go, never say goodbye.



    Thank youuuuuu (blush)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer