• ik weet trouwens niet of het hier wel hoort in deze hoofdgroep maar ja.
    ik wil graag een nieuwe mobiel. ik heb al 2 uitgekozen. (please ook kijken bij de specificaties)
    ;; ] deze is een soort van walkman geval, hij heeft een supergoed geluid en maakt ook wel redelijke foto's. ik neem hem dan in het roze.
    ;;; deze heeft een mégagoede camere(5MP) hij heeft ook wel goed geluid. volgens mij is het ook zo als je hem dichtklapt dat het dan een spiegeltje is. ik neem hem dan in het roze.

    mijn stem gaat toch wel meer naar de 2de omdat ik namelijk ook een goede Ipod heb. maar ik zit een beetje met de prijs. hij is een beetje nogal heel duur. (boven de 160) [nu niet gaan lullen: jaa, maar mijne was wel 200 euri)

    maar voor welke zouden jullie gaan?


    edit;
    waaróm gaan jullie voor de tweede of de eerste?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik zou voor die LG gaan, like ik heb die walkman geval en hij is stom :X


    Ice-cream Rockt more than you x3

    het tweede


    I need you like a heart needs a beat

    Ik weet het niet..

    Met LG moet je geluk hebben want het ene mobieltje is kut [/zoals de mijne die loopt vaak vast] en de ander is heel fijn [/zoals die van mijn broer]


    We can only learn to love by loving.

    tweede.


    -

    @KensVAGINA

    nou, het schijnt ook dat Sony Ericsson ook niet altijd goed is. een vriendin had die en was zo'n flutdingetje.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind de tweede persoonlijk mooier, maar ik zou nooit voor een LG gaan. :')


    Tanya is de beste.

    de tweede, maar die eerste werkt wel goed.


    All was well.

    geen van beiden
    Neem een Nokia die zijn beter :D
    LG de baterijen zijn daar snel op
    en sony ericsson heb je ni veel opslag

    Ik vind de LG mooier, maar LG is een crapmerk. Als je toch geld gaat uitgeven, neem dan die Sony Ericsson, ik heb er ook zo eentje in dat genre van Sony Ericsson. Het is een hele goede, enkel had de mijne fabrieksfout, maar daar hebben ze wel iets aan gedaan. ^^

    # 2


    Live for something or die for nothing

    De eerste! die heb ik zelf ook :D sinds December.

    Echt een geweldig ding, mooie foto's, echt hele goede muziek, speaker kan kei en keihard gezet worden, de oortjes die erbij zitten zijn super goed, daar staat sony erricsson ook om bekend.

    Alles is geweldig, radio, foto's , gratis micro sd kaartje erbij, kan super veel op.

    ^^ wat wil je nog meer weten? redelijk snel internet, uhmmm, ik gebruik em elke dag volop :D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Weet niet. Ik vind ze er allebij nog al stom uit zien (sorry)!

    2de is mooier ^^