• Ik was benieuwd of er meer mensen waren die een beetje een probleem hebben met HP Himself. Hij schreeuwt namelijk best wel veel en hij blijft maar doorzeuren dat hij 'de uitverkorene' is en dat hij Voldemort moet verslaan enzo. Ook blijft ie maar doorzeuren over zijn ouders.
    Mensen die wél van hem houden, hier ben je ook welkom hoor!


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Harry is een zeur (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    I fucking love(d) Harry. (krul)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Harry is een dramaqueen


    Me so good.

    Hahaha dan vind ik Ron en Hermelien leuker :')


    It's going to be difficult, but not impossible.

    xSnoepjex schreef:
    Harry is een dramaqueen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Harry is hot.


    -

    gelukkig ben ik niet de enige:Y)
    Hij blijft inderdaad maar door zeuren


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nou kijk.
    Als je de boeken goed leest, zal je zien dat er steeds staat dat ànderen dat denken maar hijzelf niet en dat hij juist niet wilt opvallen en zijn vrienden absoluut niet in gevaar wilt brengen. (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind Ron veel leuker (nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Soulweeper schreef:
    Harry is een zeur (nerd)


    They fell in love, didn't they?

    Woestynbloem schreef:
    Nou kijk.
    Als je de boeken goed leest, zal je zien dat er steeds staat dat ànderen dat denken maar hijzelf niet en dat hij juist niet wilt opvallen en zijn vrienden absoluut niet in gevaar wilt brengen. (':


    Alleen maar tranen van geluk

    Woestynbloem schreef:
    Nou kijk.
    Als je de boeken goed leest, zal je zien dat er steeds staat dat ànderen dat denken maar hijzelf niet en dat hij juist niet wilt opvallen en zijn vrienden absoluut niet in gevaar wilt brengen. (':

    Joa, maar toch lich ik iedere keer dubbel als ik hem zo'n drama zie schoppen als ik die films kijk (';
    Zo een dramakingqueen


    Me so good.

    Harry is de Bella Swann van Hogwarts.. (cool)


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Reducio schreef:
    Hahaha dan vind ik Ron en Hermelien leuker :')

    Woestynbloem schreef:
    Nou kijk.
    Als je de boeken goed leest, zal je zien dat er steeds staat dat ànderen dat denken maar hijzelf niet en dat hij juist niet wilt opvallen en zijn vrienden absoluut niet in gevaar wilt brengen. (':


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan