• Geacht dudes en dudettes.
    Ten eerste wist ik niet zeker waar die bij moest, dus daarom maar bij 'Overige'. Mods mogen het verplaatsen ^^
    Ten tweede: Mijn topic gaat dus over shoppen. Lekker belangrijk denk je zo. Nou er zijn veel meisjes die niet zonder shoppen kùnnen. Ze hebben zoiets van: "Maam! Gaan we vandaag shoppen? Ik heb écht een nieuwe jeans nodig." Of zo van die praat ^^ Maar ik heb dat niet. Sterker nog, ik heb een hékel aan shoppen.
    Zijn er nog mensen die dat hebben? Of shopt iedereen hier sùper graag?

    Ja lap >< Kan een mod dit verplaatsen? Ik heb het bij stamcafé gezet ><

    Ik vind het leuk, omdat ik me dan niet zo verveel ^^ Gewoon winkels in en uit lopen, nutteloze kleding kopen en helemaal niets kopen... Deed ik vroeger elke week


    Your make-up is terrible

    Ik shop graag maar niet super graag :Y)


    -

    Verplaatst --> lifestyle


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben ook geen shop-liefhebber. Na één winkel ofzo, heb ik al geen zin meer. Ik ga liever iets drinken! :')
    Soms is het wel plezant, als het goed weer is enzo.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik hou van shoppen hoor maar dan neit met mijn moeder maar met mijn vriendinnen xD
    X


    /

    Ik doe het wel graag, maar niet elke dag.


    -

    Een vriendin van me houdt er ook niet van, maar ik ben er dol op :]
    Wat dat betreft ben ik een typisch meisje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik hield er nooit van, zeker niet als het met mijn moeder was.
    Maar nu, ik vind het geweldig. O.O
    Wat in Antwerpen rondhangen, kleren kopen, ...

    Ik shop super graag ik doe niets liever! (jongen)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind het wel leuk, maar niet voor alle dagen ofzo, maar als ik dan eens ga, amuseer ik me rot!

    Ik heb dr geen hekel aan. Maar het is niet zo dat ik elke dag of week moet gaan shoppen. Dan ben ik binnen no time blut.^& dat is ook echt iets voor huppels. Soms zie je ook echt elke x de zelfde mensen in de stad ¬¬ Echt vreselijk!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Hangt er vanaf.
    Is het shoppen bij vrienden, dan doe ik het graag
    Shoppen bij je ma? Dan ben ik na 2 winkels pissig. x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    IK IK IK IK IK


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik doe dat echt graag, maar het is te zien met wie, want als je met iemand gaat die dat niet graag doet is het ook vervelend, of als ik met men ma ga is het ook vershrikkelijk. Ik kan nooit uit men paskot komen omdat men ma me alsmaar nieuwe dingen bijgeeft --'