• De stelling van vandaag luidt:
    Het koningshuis moet afgeschaft worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    UseSomebody schreef:
    Die van NL lijken mij toch beter dan die van BE.. dude, hier kunnen ze amper Vlaams praten! -_- Ik heb er geen last van, dus kunnen ze het evengoed afschaffen. Ze moeten niet werken, tenzij je een tekst voorlezen (die ze niet zelf schrijven) werken noemt, maar ze hebben wel nog genoeg geld en blablabla. Neen, voor mij mogen ze dat afschaffen!

    Ja, hier ben ik het wel mee eens. Ik zie ze niet echt zwaar werken ofzo. Maarja, ik kan altijd verkeerd zitten. ><


    Tanya is de beste.

    ik heb er geen last van of probleemen.

    Ik vind van wel, ze kosten alleen maar geld en voeren niks uit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    geen last van, dus het maakt niet uit xD

    Ja! die mensen denken altijd dat ze meer zijn dan ONS!!!!!!!!!!!!!!


    OMS = ik! en me vrienden en de leden van ql en me familie en kenissenen buren en gewoon het normaal volk!!!!!!!! :)

    dat maakt mij egt niets uit


    /

    MissShinoda schreef:
    ja vind ik wel. Wij burgers mogen het miljoenen salaris van de koningin betalen, en zei doet niks anders dan lintjes doorknippen. Daarbij heeft ze een klein beetje inspraak in het nederlandse parlement en ook dat vind ik onnodig. Ik vind dus van wel.

    Eh, ik zou niet weten waarom. Ik heb er geen last van.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dit topic is weer geopend, dus er kan weer volop gereageerd worden! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Eens. Eigenlijk heeft het koningshuis bijna geen macht meer en regeren ze alleen in naam, en eigenlijk hebben we er geen last van, maar als het koningshuis geen echte macht meer heeft, kunnen we het net zo goed afschaffen, want nu kost het ons alleen maar geld. Ik vind ook dat een echte leider gekozen moet worden omwille van zijn kwaliteiten, niet vanwege zijn 'naam'.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 10:06 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waarom al die oude stellingen? Kunnen ze geen nieuwe verzinnen?

    Eens.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    Waarom al die oude stellingen? Kunnen ze geen nieuwe verzinnen?

    Eens.


    We hebben inderdaad een tekort aan stellingen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oneens.
    Hun functie is misschien eerder symbolisch, toch doen ze echt nog heel wat voor ons land.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oneens.
    Mensen die zeggen dat het koningshuis niets voor het land doet, mogen toch wel eens even goed achter de oren krabben.

    Eens. Niet omdat ik een Van Rossem-supporter ben, maar omdat ik vind dat er jaarlijks veel te veel geld naar daar gaat dat veel beter besteed kan worden. Daarbij hebben ze heel wat macht, meer dan we denken en vind ik dat niet zeer democratisch. Omdat Philippe nu toevallig heel verre familie is van Leopold I, vind ik niet dat hij standaard recht moet krijgen op al die privileges.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried