• De stelling van vandaag luidt:
    Het koningshuis moet afgeschaft worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Ik vind van wel.
    De burgers mogen steeds meer belasting betalen voor een doodnormaal mens die 95% van het jaar op der luie reet zit? Nou, sorry, maar dat is eigenlijk wel abnormaal.
    En Joey, voor je gaat zeggen dat ík een egoïst ben..
    Dat is mijn mening. Bovendien kun je ook prima op jezelf gaan letten en je niet zo met anderen bemoeien.


    -

    Erm, in België mag het zeker wel afgeschaft worden vind ik..iedereen heeft natuurlijk zijn mening.
    Alleen vind ik het echt zo stom dat wij heel veel belastingen moeten betalen terwijl ze amper iets doen... Ik snap het nut echt niet van het Belgisch koningshuis...
    Over dat van Nederland spreek ik me niet uit, maar het Belgisch mag van mij echt wel afgeschaft worden...bende afzetters (A)


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Ik weet niet. In België zit het ook niet echt bepaald goed. Maar ik denk niet dat het afgeschafd moet worden. Want veel over dat gedoe ken ik niet. (:


    You'll never dream alone. <3

    Van mij mag het blijven hoor als het er wat mooi uitziet xD ik heb er verder toch geen last van :P


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Nee, van mij moet het blijven;p

    Soliloquy schreef:
    Nee..
    Stort heel Nederland inelkaar.

    Mag weg hoor, ze doen toch niks meer. [heb het dan wel op het belgisch xD]


    death to the one at the end of the serenade.

    Nee, ik vind het soms wel leuk:P
    En bovendien kost een president veel meer geld per jaar dan ons koningshuis!


    I want my bloody cheese now!^^

    Die van NL lijken mij toch beter dan die van BE.. dude, hier kunnen ze amper Vlaams praten! -_- Ik heb er geen last van, dus kunnen ze het evengoed afschaffen. Ze moeten niet werken, tenzij je een tekst voorlezen (die ze niet zelf schrijven) werken noemt, maar ze hebben wel nog genoeg geld en blablabla. Neen, voor mij mogen ze dat afschaffen!

    MEE EENS :O ze jatte alleen maar ons geld (belasting geld) om ff luxe vakantie huis in zuid-afrika te nemen! rot op :O ik kan niet op vakantie dit jaar en dan gaan hun ook nog eens op ons geld:O

    Ik heb er geen last van, dus ik ben tegen :)


    Life is hard and then we die

    neeee dan kis ik bea XD


    hoi.

    Nee, want door de koningin wordt er heel veel geld geïnt voor Nederlandse bedrijven.


    Think before you act.

    nee, ik heb er geen last van.. en wat moeten we zonder koningendag?? niet dat ik daar iets mee doe ofzo, maar toch..xD


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind dat hit idd moet worden afgeschaft of worden veranderd.