• Sommige mensen, komen nooit meer op quizlet. En ik vind het irritant dat je die namen dan niet meer kunt gebruiken, zou het misschien mogelijk zijn, als ze een jaar ofz onactief zijn, dat ze verwijderd worden. Niet slecht bedoelt hoor.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ^^ voor.


    We can only learn to love by loving.

    inactief ^^ En voor.

    GOED IDEE.
    Iemand die in 2005 was geregistreerd en nooit meer online is gekomen heeft Nemesis als username, en die wou ik doen! Ik heb meer recht op die naam dan.. dat. (puh)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    voor


    TO LOVE AND TO BE LOVED

    Ja, mee eens. Zo'n suggestie had ik ook eens (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    voor. ;3


    None but ourselves can free our minds.

    Ja : D


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Komt er niet.
    Hier is al zoooo vaak een suggestie over gedaan, maar misschien willen die mensen nog eens terug komen en dan is hun account weg.

    Krullie schreef:
    Komt er niet.
    Hier is al zoooo vaak een suggestie over gedaan, maar misschien willen die mensen nog eens terug komen en dan is hun account weg.

    ze kunnen dan toch een nieuw maken?


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik snap precies wat je bedoelt, maar ik vind wel dat ze dan 1 een mailtje moeten krijgen met uitleg dat hun account verwijdert is waarom enzo.. en als ze weer naar Q willen dat ze dan gewoon weer een nieuw account kunnen maken.. en dan vind ik dat ze er wel minstens 2,5 jaar niet opgezeten moeten hebben.. niet dat iemand een jaar niet online was en dat het profiel met quizzen enzo verwijdert wordt, terwijl diegene bijv. met het rode kruis Afrika meedeed :Y)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Deze suggestie wordt echt over and over again gedaan.
    Kijk, als die users nog willen terugkomen en hun account is verwijderd, dan moeten ze helemaal overnieuw beginnen. En dat is niet fair.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Deze suggestie wordt echt over and over again gedaan.
    Kijk, als die users nog willen terugkomen en hun account is verwijderd, dan moeten ze helemaal overnieuw beginnen. En dat is niet fair.


    en als ze gelijk MissShinoda zegt een mail krijgen dat hun account wordt verwijderd?


    You're a star in heaven.

    We kunnen het er wel steeds weer over hebben, maar het antwoord blijft nee.

    Escapist schreef:
    Deze suggestie wordt echt over and over again gedaan.
    Kijk, als die users nog willen terugkomen en hun account is verwijderd, dan moeten ze helemaal overnieuw beginnen. En dat is niet fair.

    Er kan toch na een bepaalde tijd een mailtje worden gestuurd naar zo'n user?

    Voor (:


    If You Don't Dance You hate Your Parents.