• Geacht dudes en dudettes.
    Ten eerste wist ik niet zeker waar die bij moest, dus daarom maar bij 'Overige'. Mods mogen het verplaatsen ^^
    Ten tweede: Mijn topic gaat dus over shoppen. Lekker belangrijk denk je zo. Nou er zijn veel meisjes die niet zonder shoppen kùnnen. Ze hebben zoiets van: "Maam! Gaan we vandaag shoppen? Ik heb écht een nieuwe jeans nodig." Of zo van die praat ^^ Maar ik heb dat niet. Sterker nog, ik heb een hékel aan shoppen.
    Zijn er nog mensen die dat hebben? Of shopt iedereen hier sùper graag?

    Bset leuk als ik me maar niet hoeft te verkleden.
    Maar iets van stekels of polsbandjes of handnetjes of.... gaan kopen vind ik geweldig.

    Ik haat shoppen ook ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Shoppen is een verslaving ^^ en dan zeker dat ik met me'n moeder ga.Dan zeg ik gewoon; mam,ik heb een broek nodig.En dan gaan we gewoon kijken voor een broek en kom ik altijd thuis met een paar zakken waar dus niet alleen een broek in zit (a)! Ahg ja,mijn moeder betaalt,geen probleem ^^

    het is leuk :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Shopping is fun! :Y)
    Als je geld hebt.

    Ik haat het ook, want ik moet altijd met mn moeder T-T


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben niet echt shop-verslaafd, maar als ik eenmaal een winkel(straat) in ben, ben ik de eerstvolgde uren wel even zoet. :*


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

    Had ik vroeger ook.
    En nu houd ik van shoppen al moet ik wel geld hebben.

    Ja, man, vroeger hààtte ik dat zo!
    Passen, echt jak!
    Maar nu vind ik het wel leuk.
    Maar niet echt zo'n kind dat om de week moet gaan shoppen.

    Ik vind het alleen leuk met een vriendin erbij en als ik ook iets kan uitgeven xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind shoppen echt saai en irritant.Vooral dat pasgedoe.


    Cómo no te voy a querer..

    Ik wou vroeger nooit mee, had altijd een hekel aan shoppen. Totdat ik met vriendinnen ging. Dat was dus wel tof x'D
    Dus het lag aan me moeder, ze heeft ook een totaal andere smaak dan mij. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik shop graag maar niet elke dag! 1x in de 2 maanden ofso ff wat truitjes is goed xD

    Ik shop graag,maar et liefst met vriendinnen of mijn vader.
    met mijn moeder shop ik niet fijn,want ze kiest alles uit wat ik lelijk vind en dan krijgen we ruzie midden in een winkel :X


    We can only learn to love by loving.

    Ik vond et vroeger vet stom
    Maar nu vet leuk!xD