• Geacht dudes en dudettes.
    Ten eerste wist ik niet zeker waar die bij moest, dus daarom maar bij 'Overige'. Mods mogen het verplaatsen ^^
    Ten tweede: Mijn topic gaat dus over shoppen. Lekker belangrijk denk je zo. Nou er zijn veel meisjes die niet zonder shoppen kùnnen. Ze hebben zoiets van: "Maam! Gaan we vandaag shoppen? Ik heb écht een nieuwe jeans nodig." Of zo van die praat ^^ Maar ik heb dat niet. Sterker nog, ik heb een hékel aan shoppen.
    Zijn er nog mensen die dat hebben? Of shopt iedereen hier sùper graag?

    zeker niet met m'n moeder, maar met vriendinnen..graaag! ^^


    Like everybody and trust no one.

    Ik shop eigenlijk wel graag, maar het hangt wel af met wie. Soms heb je echt mensen die zagen of die jou kleren voor je neus wegpikken :'D Maarja, ik doe het graag omdat het dan je verveling wegneemt en je verkrijgt nieuwe dingen, dus waarom niet? =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik shop alleen als het nodig is, en dan nog liefst met vriendinnen, mijn ma zaagt altijd van: 'pas dit eens, dit ziet er mooi uit, kom dit kopen we' ik word er zot van!


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Nja niet dat ik elke week wil shoppen, maar 1/2 keer in de maand is het wel oke ja, maar niet datk dan die hele winkel leeg koop, dan kom ik ook maar thuis met 3 shirtjes en 1 broek ofzo :'3


    I don't need words to feel those lips.

    *zucht*

    addict D:
    als het zou kunnen zou ik echt
    dagelijks shoppen D:


    Mew <3

    Ik heb een hekel aan shoppen. De ene winkel uit, de andere winkel in. --' Na één winkel ben ik het al lang beu. :') Ik ga alleen als ik écht iets nodig heb.