• Dit is niet het spel dat iemand 3 woorden geeft en dat de volgende daar dan een zin van maakt.

    Bij dit spel geeft de eerste (ik dus) drie woorden. Die drie woorden zijn de eerste drie woorden van een zin.
    De volgende plakt daar weer drie woorden aan, degene daarna weer 3 woorden eraan vast enz enz. Punten mogen, komma's mogen, enz enz.
    Gewoon een zo lang mogelijk verhaal maken! =D

    Bijv. Ik zag gisteren een mooie vis kruipen over het water. Hij rookte ... Enz.


    Eerste 3 woorden; Ik likte dinsdag


    Blup! 8D

    De disco om


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    de wc te


    Blup! 8D

    verstoppen. Maar toen


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    ging hij opeens


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ging hij opeens


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    meneer Aart opbellen.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    En die was


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Aan het poepen


    Life is an art, not a science.

    in de zee


    hoi, jij bent leuk.

    Meneer Aart schrok


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    en veegde snel


    hoi, jij bent leuk.

    zijn billen af


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    met een vis


    You'll never ever ever be mine.

    en met graden


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Hij stond op


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells