• Even 2 korte vraagjes zijn een moeilijke

    1: Is er iemand die weet waar ge zo verf voor u haar kunt kope da er na 3 dage uit gaat?En eventueel hoeveel het kost? ( Liefst in België
    2: Weet er iemand waar ge zo van die kleuren extensions koopt? ( Ook liefst in België

    Thx x'] x




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Taal en hoofdletters.)

    Beiden weet ik niet, sorry.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het zou fijn zijn moest je duidelijk en normaal typen ><.
    1. dat bestaat gewoon niet, ookal garanteren ze op de doos van wel. Bij mij zou het eruit zijn na 8keer wassen, ik zit er al 2maand mee :'D.
    2 Extensions in B? Ik wist een kapper, maar goedkoop? niet echt.


    -

    Pufnographic schreef:
    Het zou fijn zijn moest je duidelijk en normaal typen ><.
    1. dat bestaat gewoon niet, ookal garanteren ze op de doos van wel. Bij mij zou het eruit zijn na 8keer wassen, ik zit er al 2maand mee :'D.
    2 Extensions in B? Ik wist een kapper, maar goedkoop? niet echt.

    dat maakt niet uit dat het langer blijft dan dat ze zeggen. weet je nog waar je dit gekocht hebt?

    ps: zo goed geschreven? x']

    Je kunt bij de kapper vragen naar een haarspoeling. Dat is er niet naar een paar keer uit, maar vervaagt wel. En anders zou ik zeggen een spuitbus in een feestwinkel? ;p

    Die kan je volgens mij over al kopen, haarkleuring die er uit gaat xO Gewoon naar de kruidvat en dan goed kijken (Ik weet dat ze van Guhl van die tijdelijke hebben, die heb ik ook)en anders bij Schlecker of etos of een winkel waar ze haarkleuring verkopen?
    Kleuren extensions kan je volgens mij alleen maar bestellen via internet... Anders moet je gewoon het allerlichtste blond kopen wat je kan vinden en dat zelf verven.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    1. de spoelingen die ik gebruik kosten 20,- maar die blijven gewoon even goed zitten als verf,, dus ik denk onder de 20,- :]
    2.claire's,kappers,kapperswinkels.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    nou ik haal mijn haarspelingen bij de extion
    maar ik weet neit of dta ook in belgie is en eht duurt wel ongeveer een week terwijl er 3 dagen op staat.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give