• ...geen make-up draagt?
    Ik bedoel, ik heb niets tegen mensen die make-up dragen of zo hoor. Maar iedereen zit hier altijd bezig van: Als je op een foto gaat moet je heul veel make-up op doen etc. Dat make-up merk is leuk! Moet je ook eens proberen. En ook, op foto's draagt bijna iedereen make-up... Ook mensen van tien/elf jaar die hier zitten dragen make-up >< En dan voel ik mijn zo weird omdat ik dat niet draag.
    Já ik heb het al geprobeerd, maar het ligt mij gewoon niet ^^
    Nou, zijn er mensen zoals ik, die all naturel zijn? Of ben ik de enige (':

    Ik draag het wel.
    maar het is toch helemaal niet erg als je het niet draagt? Dat moet je toch zelf weten ;]

    Wheheh, ik draag lekker een dikke laag make-up :Y) met foundation, poeder, mascara, eyeliner en oogpotlood compleet x]
    Maar wel voor mezelf, niet voor anderen.
    Het zusje van mijn ex droeg al make-up toen ze 9 was ofzo -.- Echt hoerige make-up.
    En het is heel normaal als je het niet draagt, het is maar net of het je staat of niet. Net als bepaalde kleren.


    Your make-up is terrible

    ik doe alleen beetje mascara op en oogpotlood, sinds kort xD heb nooit veel make-up gedragen ofso

    Aurelia schreef:
    Ik draag het heel willekeurig. Soms draag ik weken niks en dan weer een paar dagen wel.

    Same here :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    TeddyMurder schreef:
    Wheheh, ik draag lekker een dikke laag make-up :Y) met foundation, poeder, mascara, eyeliner en oogpotlood compleet x]
    Maar wel voor mezelf, niet voor anderen.
    Het zusje van mijn ex droeg al make-up toen ze 9 was ofzo -.- Echt hoerige make-up.
    En het is heel normaal als je het niet draagt, het is maar net of het je staat of niet. Net als bepaalde kleren.

    Van haar negende?! *valt uit de lucht*


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Van haar negende?! *valt uit de lucht*


    Ja, door haar moeder en zus die een enorme laag opdeden, en het stond gewoon voor haar klaar


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Wheheh, ik draag lekker een dikke laag make-up :Y) met foundation, poeder, mascara, eyeliner en oogpotlood compleet x]
    Maar wel voor mezelf, niet voor anderen.
    Het zusje van mijn ex droeg al make-up toen ze 9 was ofzo -.- Echt hoerige make-up.
    En het is heel normaal als je het niet draagt, het is maar net of het je staat of niet. Net als bepaalde kleren.


    Waha dude, mijn klein zusje is vorig jaar door iemand die we kende geschminkt op vakantie. Like, dat kind kunnen we niet hebben maar we doen alsof en ze heeft dan echt roze en blauwe oogschaduw op mijn zusje dr kop gesmeerd. Toen was ze ácht O.O En die had rode lippenstift op dr kop gedaan. Echt, mijn zus en ik zo tegen mijn zusje en dat wijf: C'mon, ze ziet druit als een hoer ><

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Waha dude, mijn klein zusje is vorig jaar door iemand die we kende geschminkt op vakantie. Like, dat kind kunnen we niet hebben maar we doen alsof en ze heeft dan echt roze en blauwe oogschaduw op mijn zusje dr kop gesmeerd. Toen was ze ácht O.O En die had rode lippenstift op dr kop gedaan. Echt, mijn zus en ik zo tegen mijn zusje en dat wijf: C'mon, ze ziet druit als een hoer ><


    Woow O.O arm zusje =O


    Your make-up is terrible

    Ehm, ik draag geen make-up? :'D
    xoxo.


    ok

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ja, door haar moeder en zus die een enorme laag opdeden, en het stond gewoon voor haar klaar

    Ow wat een voorbeelden *kuch*


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    DarkPassion schreef:
    Ik ga zonder make-up de deur niet uit. No facking way dat ik make-up loos over straat ga :W



    Zo denk ik er dus ook over :Y)


    I solemny swear i am up to no good

    LovexNote schreef:
    (...)


    Zo denk ik er dus ook over :Y)

    Zo erg kan het toch niet zijn?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dat maakt niet uit heur Anneliezel :]
    Met mijn 11e droeg ik ook nog geen make-up ;]
    & sommige mensen dragen echt extreem veel make-up.
    Dat vind ik niet mooi.
    Dan beter naturel ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik ken best wel wat mensen die geen make up dragen heur. Heb het zelf ook nog redelijk lang niet gaan.
    Nu durf ik het huis niet meer uit zonder redelijke laag foundation en een heleboel eyelener+mascara. :']


    Mew <3

    ikd oe alleen doorzichtige mascara en lipgloss x')
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....