• ...geen make-up draagt?
    Ik bedoel, ik heb niets tegen mensen die make-up dragen of zo hoor. Maar iedereen zit hier altijd bezig van: Als je op een foto gaat moet je heul veel make-up op doen etc. Dat make-up merk is leuk! Moet je ook eens proberen. En ook, op foto's draagt bijna iedereen make-up... Ook mensen van tien/elf jaar die hier zitten dragen make-up >< En dan voel ik mijn zo weird omdat ik dat niet draag.
    Já ik heb het al geprobeerd, maar het ligt mij gewoon niet ^^
    Nou, zijn er mensen zoals ik, die all naturel zijn? Of ben ik de enige (':

    Nja ik vind zelf dat ik er beter uit zie met make up, dan vallen mijn ogen meer op.. Maar ik ben eigk wel zwaar tegen foundation, ik vind dat wel onwijss lelijk :'3. Ik draag ook altijd alleen maar oogpotlood en mascara en met feestjes ofzo oogschaduw, maar meer ook niet ;3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik draag al heeeel lang make-up en zonder make-up voel ik me onzeker, dus never dat ik zonder de deur uit ga


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mascare en oogpotlood. Maar ik kom ook vaak zonder buiten. Voor school sta ik meestal veel te laat op en dan heb ik amper tijd om nog wat op te doen ;o


    Listen to what we're not saying..

    ik doe elke dag oogpotlood, mascara, foundation, en soms facepowder.
    Zonder kom ik gwn de deur niet uit, ik ben daar nou gewoon gewend aan.


    A. ikmisje.

    Ik ben helemaal naturel.

    Als ik dat op doe, zie ik eruit als een goedkope del. :'D En ik zou ook geen zin hebben dat 's morgens op te doen.

    Soms draag ik een paar dagen geen en dan weer wel, op school gaat het moeilijk voor mijn richting want 2 dagen in de week gaat het er meestal sowieso af de twee eerste lesuren.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zonder ga ik de deur niet uit.. :x

    ik draag elke dag makeup
    best veel ook..
    maar soms zie je dat niet echt..
    zoals foundation en zulke dingen. (:


    AAP

    Ik draag altijd make-up. ik weet niet eens waarom :$


    We can only learn to love by loving.

    ik draag nooit make-up naar school of naar wat dan ook..heel soms als ik zin heb doe ik oogpotlood op verder niks ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik draag bijna nooit make-up . =)
    alleen voor héééél speciale gebeurtenissen.
    en dan moet 't echt héééél speciaal zijn . =D
    & we zijn duidelijk in de minderheid zo te zien >.<


    /

    Ik draag enkel oogpotlood. Maar dan wel elke dag :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    eeey je bent niet de enige hoor :3 ik draag bijna nooit make-up naja soms wel