• Uhuu
    Ik wou dus naar Rock Werchter, de laatste dag zondag dus. Want er kwamen allemaal fantastische artiesten... Was ik een hele tijd aan mijn moeder dr kop aan het zeuren van: Wanneer gaan we die kaarten nu kopen? En ze stelde het altijd uit terwijl ze zélf ook wou. Nu wouden we een paar dagen terug kaarten kopen, jaja, ze waren allemaal al op ><
    Dat zuigt, ik zeg het je.

    Ah fok, ik zou spontaan emo worden o.o
    Misschien kan je bij marktplaats kaarten kopen, maar ze wel zelf ophalen zodat je niet gaat betalen en niks krijgt. En soms staan voor concerten&festivals ook mensen hun kaarten te verkopen, maar ik weet niet of dat echte kaarten zijn enzo.
    Dus eigenlijk: Doe maar niet':')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Joaa das kut ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Wéét je dat nu pas? Trutterd, laten we samen huilen, ik wou ook, en ze waren ook uitverkocht. (huil) Heb ik altijd, met Katy Perry ook al.


    Some people make the world special just by being in it

    Lame XDD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Ik moet daarvoor iets hebben, of zo iets, dat zit zij toch altijd te zeggen...
    @tomfreakske
    Maar zondag kwamen alle goeie artiesten ><

    Echt niet! Ik heb de mijne gewoon bij de KBC besteld^^
    'k kon het bij het afhalen ter plekke cash betalen zelfs^^
    Na onthoud dat dan voor de volgende keer en probeer dat zelf te bestellen, geen last van oudjes^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    JAA ik wilde ook die dag gaan, maar toen was het uitverkocht o.o ;[
    nu wil ik naar lowlands :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Misschien moet je even op ‘Ebay’ kijken,daar staan meestal wel nog kaartjes op,van bijvoorbeeld,mensen die niet kunnen gaan?

    Dude, dat is zeer klote =/


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Das wel erg


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Zijn ze niet al lang op van zondag?!
    Nou, het zuigt inderdaad erg hard. >-<
    Ik ga alle dagen dit jaar, maar oke. (:

    Dat is nou een typisch geval waarbij je:

    KLOTE

    OF

    DAMNIT

    OF

    FUCK IEDEREEN DIE KAARTEN HEEFT GEKOCHT ')

    Wil roepen :Y)


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    OMG:O
    daar gaat mijn kans voor metro station ='(
    AAAAAAAA
    Srry


    Your Butt is Mine!

    we wouden eerst vrijdag gaan, direct uitverkocht (x dan maar zaterdag kaarten waren uitverkocht, dan zondag,, maar mn vriend mocht toen niet,, en nu staan we op de wachtlijst voor zaterdag en anders een ander festival (x

    Dat is kuuuut ><

    xOverdose schreef:
    Misschien moet je even op ‘Ebay’ kijken,daar staan meestal wel nog kaartjes op,van bijvoorbeeld,mensen die niet kunnen gaan?


    Als je koopt via Ebay heb je de kans dat je niet binnengeraakt (x Mensen die niet gaan sturen meestal hun kaarten terug , ,daarvoor bestaan er de wachtlijsten (x