• Waarneer zou jij je echt Kapotschamen? Of met wat heb je dat meegemaakt. Ik een keer maar das te erg.(ik wil er niet aan terug denken:(

    Op elk moment.
    Oké nee dat is nu ook niet waar, maar toch vaak ofzo, I guess.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik had dat een keer met een jongen die ik leuk vond.Ik was zo heel enthousiast over hem aan het vertellen aan me vriendinnen,maar wat ik dus niet door had,was dat ie achter mij langs liep,en alles had gehoord.Toen wees een vriendin zo naar achter,en ik dus kijken.En ik begon meteen rood te worden,terwijl hij met een grote lach op zijn Gezicht verder liep.

    Ik schaamde me best wel! :$., Niet om door de grond te zakken,maar tog schaamde ik me.x']


    Sometimes it's best not to care.

    omg. dat had ik vandaag nog.
    M'n stiefbroer liep door de gang en ik liep achter hem met een vriendin. ik zag hem niet.
    Roept hij ineens naar my, Hé ik heb gehoord dat jy iemand leuk vind.
    Omg heleboel omkyken.
    Nouu ik schaamde me doood *-*
    Op zo'n moment dus.


    ' niks is wat het zijn moet '

    OOW bij mij is het ook erg. Owwkeey ik vertel het wel........ Nou ik was aan het dansen een keer op een schoolfeest(wrm dansen???!!!*sorry*) en toen duwde iemand mij expres naar achtere en toen viel ik op een jongen die ik leuk vond en hij en ik vielen op de grond. ooow zoo erg moment. En iedereen kwam kijken en lachen:$
    Maar het was geen gezicht. Maar die jongen vatte het goed op en zei: Hoe bedoel je voor me vallen want hij wist dat ik hem leuk vond. Nu lach ik er wel om maar toen................

    Dat had ik laatst nog.
    Ik ben verliefd op een jongen, en hij en z'n vriend, waren bij mij en me vriendin. Zat die jongen waar ik verliefd op ben, op een stoel aan de tafel, zou ik op een stoel zitten, Ga ik ernaast zitten --' Ik schaamde me dood..


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Maar das niet zo erg wel erg maar bijna niemand had het gezien. Maar bij mij was bekant (is dat wel een woord??) iedereen op het feest

    Iets in mijn jeugd dat ik al 10 jaar probeer te vergeten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Weet iemand nmog iets ergs dat je zou kunnen meemaken?? Kan ik me daarop voorbereiden:(

    Hahaha XDDD Nog niet zo lang geleden wou ik dat ik mijn hoofd in de grond kon steken zoals een flamingo dat doet.
    Het was vrijdagmiddag en we hadden net onze vastenvoettocht met school gedaan dus hadden vrijaf. We stonden in de Panos,n een broodjeszaak, een vriendin een vriend en ik en opeens kwam mijn crùsh voorbij. Die vriendin van me opeens kéi luid over heeeeeeel de straat: IS DAT HEM! En die jongen maar kijken naar ons van: What the fuck?! Ik ben weggedoken --'
    Ik kon écht door de grond zakken (cat)

    Nou ik heb het meestal is ik 'iets ongepast' zeg in de klas dat alleen is bedoeld voor die persoon naast me en als ik dat net zeg is de hele klas stil ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ja dat heb ik ook vaak:(

    Omg toen ik doorlekte op school 0.0.
    ik was zo dom dat ik het niet eens merkte, x'D
    Maar gelukkig hadden mijn vriendinnen het me op tijd verteld ^^


    never say goodbye.

    Daar heb ie geluk mee! Maar had niemand het verder gezien??? I hope so for you

    Animal schreef:
    Daar heb ie geluk mee! Maar had niemand het verder gezien??? I hope so for you


    Uhm alleen de klas x'D
    maargoed x'D beter dan de hele school :']


    never say goodbye.

    Vandaag.. Ik ben tegen een idioote stilstaande auto gereden. En iedereen maar lachen, maar intussen is mijn fiets naar de vaantjes. xD [/wilt niet met de bus gaan morgen]


    You'll never dream alone. <3