• Ik zit dus met een probleempje,,!!

    Ik weet niks voor me verhaal, en ik wou dus vragen als iemand iets weet of iemand wat wilt schrijven xd

    Vorig deel 53;

    Deel 53; Bill’s pov;
    ‘’nee gelukkig niet! Ik heb lekker cocus’’ zegt Domi. Je weet hoe gek ze op cocus is, daarom ook cocus ijs voor der. ‘’zullen we verder gaan?’’ vraag je, als jullie ijs op is. Domi knikt en staat op, en trekt je overeind. Je slaat een arm om der heup heen, en je hand eindigt op der bolle buik. Háár bolle buik, waar jullie samen smelting van jullie liefde inzit. Het kleine monstertje die Domi wel eens pijn doet. Of jou, als je met je hoofd op Domi’s buik ligt, voel je wel eens een schop. Kan je nagaan, dat het voor Domi nog 10x harder is. ‘’waar denk je aan?’’ vraagt ze. ‘’Ooh, over de baby’’ zeg je en je kijkt op. ‘’jaa, nog een maandje en dan komt ze’’ zegt Domi met een lief glimlachje. ‘’ja, maar ze is al volgroeit toch?’’ vraag je. ‘’ja dus?’’ vraagt Domi lachend. ‘’kunnen we der niet halen dan?’’ vraag je. ‘’ik weet niet, we kunnen morgen bellen naar het ziekenhuis?’’ zegt ze. ‘’ja is goed’’ zeg je, en je geeft der een kusje op der wang. Jullie lopen weer verder, door het drukke volk in de stad. Je kijkt om je heen, en ziet dat er veel mensen zwanger zijn. Maar toch is Domi’s buik het dikste van allemaal! ‘’waarom moet ik weer zo’n dikke buik hebben?’’ fluisterd ze. ‘’dat krijgen hun ook allemaal hoor’’ knipoog je. ‘’Jua das waar, kom we gaan die winkel in’’ zegt Domi, en wijst naar een winkeltje. ‘’okee’’ zeg je en jullie lopen het winkeltje binnen. Domi kijkt overal tussen en je loopt er als een hondje achterna. ‘’ooh kijk dit is leuk’’ en ‘’ooeehh, niet leuk Bill?’’ Je knikt en wijst naar een pakje haar verf, ‘’wist je nog? Toen we net wat hadden, toen zei je dat je je haar zwart wou verfen’’ zeg je en je kijkt Domi aan. ‘’owjaa, is nog steeds niks van gekomen hea?’’ zegt Domi lachend, en pakt een plukje haar vast. ‘’wil je het nog verfen?’’ vraag je. Domi knikt en kijkt bedenkelijk. ‘’zeker weten?’’ vraag je. ‘’nee niet echt’’ zegt ze en ze kijkt om zich heen. ‘’kan ik jullie helpen?’’ een meisje van een jaar of 16 komt jullie kant oplopen en glimlacht. ‘’nou uhm,, ik wil me haar verfen, maar ik weet niet zeker als ik wel zwart wil’’ zegt Domi, en kijkt naar het meisje.


    Nieuw deel 54;
    Deel 54; Dominique’s pov;
    ‘’nou uhm,, ik wil me haar verfen, maar ik weet niet zeker als ik wel zwart wil’’ zeg je, en je kijkt het meisje aan. ‘’Uhm.. je kan het proberen, en dan kan je je haar nog altijd weer in je oude kleur terug verfen’’ zegt ze. ‘’maare, ben jij niet Bill Kaulitz?’’ zegt het meisje, en richt zich op Bill. ‘’uhm.. ja’’ zegt Bill droog. ‘’dus dan ben jij Dominique Schäfer?’’ zegt ze tegen jou. ‘’jua dat ben ik’’ zeg je lachend. ‘’ow, ik ben Ichelle’’ zegt ze en schud jullie de hand. ‘’me nichtje is fan van je band Bill’’ zegt Ichelle lachend. ‘’ow dat kan ja’’ zegt Bill met een glimlach. ‘’ze vind het jammer dat jullie zeg maar een tijdelijke stop hebben’’ zeg Ichelle en ze glimlacht. ‘’agja, binnenkort gaan we weer touren, maar het gaat nu niet’’ zegt Bill. ‘’ja ik zie het’’ zegt Ichelle en richt der blik op je buik. ‘’Dus jullie worden papa en mama?’’ vraagt ze. ‘’Ja, dat zie je goed’’ zeg je met een smile op je face. ‘’gefeliciteerd, hoeveel weken nog?’’ vraagt Ichelle. ‘’nog 4 weken’’ zeg je blij, en legt je handen op je buik.


    Weet iemand wat ik hierop kan vervolgen?


    hope it, gives you hell♥

    Euh... ze moet in ieder geval niet haar haar verven, dat mag niet als je zwanger bent. Is gevaarlijk voor de baby :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wat OverMyHead zegt.


    death to the one at the end of the serenade.

    Jua okee,,!! Maar wat moet ik dan anders doen?


    hope it, gives you hell♥