• Ik denk dat een groot gedeelte Dit topic wel heeft gelezen.
    Annissa heeft dus de Meet & Greet met MakeBelieve gewonnen op 18 juni in Lelystad en ze heeft mij meegevraagd - ohmygosh, dat is zooo lief!
    Maar, nu moet ik natuurlijk mijn ouders nog overhalen. Redenen waarom ik niet zou mogen:
    - 18 juni is mijn verjaardag.
    - De volgende dag ga ik naar Breakfast, samen met Annissa.
    - Mijn ouders kennen Annissa niet.
    - Lelystad is best ver weg - ik kom uit Venlo.

    Nou, een beetje hulp? (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zeg dat je ze betaalt als je mag :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Zeg dat het heel veel voor je betekend. Je ouders zijn vast ook ooit jong geweest en zouden dan ook blij zijn als ze één van hun idolen konden ontmoeten! Dus misschien gunnen ze het je wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Chanteer ze?(krul) Ik zou het niet weten... :'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik weet niet hoe jou ouders zouden reageren maar als je ongelofelijk fan bent van die band moet je ze gewoon zeggen hoeveel dit voor je zou betekenen en dat dit het beste verjaardagscadeau ooit zou zijn en dat jij en Annisa goede vrienden op quizlet zijn. En als dat niet lukt zou ik zeggen dat ik dan wel wat minder cadeaus zou willen zodat ik alles kon betalen enz.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Fauna schreef:
    Ik weet niet hoe jou ouders zouden reageren maar als je ongelofelijk fan bent van die band moet je ze gewoon zeggen hoeveel dit voor je zou betekenen en dat dit het beste verjaardagscadeau ooit zou zijn en dat jij en Annissa goede vrienden op quizlet zijn. En als dat niet lukt zou ik zeggen dat ik dan wel wat minder cadeaus zou willen zodat ik alles kon betalen enz.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Oeps mezelf gequoteerd :P


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik ga zaterdag winkelen in Venlo:Y)


    Queen of Hell is my name

    zeg het zou het beste verjaardagscadeau ooit zijn met pruillipje

    Ehm, ja, zeg dat dit je perfecte verjaardagscadeau is en zo'n M&G echt helemaal geweldig is?

    Laat je ouders eventueel ook met de ouders van Annissa bellen of iets dergelijks, zodat ze een beetje weten waar jij naartoe gaat. ^^

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 18:22 ]

    door aarig te zijn

    Prodigy schreef:
    Ehm, ja, zeg dat dit je perfecte verjaardagscadeau is en zo'n M&G echt helemaal geweldig is?

    Laat je ouders eventueel ook met de ouders van Annissa bellen of iets dergelijks, zodat ze een beetje weten waar jij naartoe gaat. ^^

    Prodigy schreef:
    Ehm, ja, zeg dat dit je perfecte verjaardagscadeau is en zo'n M&G echt helemaal geweldig is?

    Laat je ouders eventueel ook met de ouders van Annissa bellen of iets dergelijks, zodat ze een beetje weten waar jij naartoe gaat. ^^

    Mee eens. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dat dat juist het mooiste verjaardagskado zou zijn ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik weet niet waar die Annissa woont, maar neem haar anders een keer mee naar huis? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je verjaardag zou toch net een reden zijn waarom je wél zou mogen gaan?
    Dan is dat een cadeau van je vriendin.
    En ik ben het eens met Highway. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.