• I will never give my heart away again, because every time I do, it comes broken back to me...
    Klopt die zin? Ik d8 van wel maar mijn gramatica is niet goed....
    Maar daar gaat dit topic niet over. Hij speelt wel een spelletje met me, zoals een paar al dachten. Ik joorde net van een vriendin dat hij vrijdag heeft gezegt dat hij me nooit leuk heeft gevonden tegen haar. Die dag was ik dus niet op school...
    Maar hij heeft tegen mij altijd gezegt dat hij me wel leuk vond maar niet leuk genoeg. Nog niet leuk genoeg. En nu hoor ik dus dat hij me nooit leuk heeft gevonden!
    Maar nu komt het, ik vroeg aan nog een vriendin of ze dat gehoord had en zij zei nee. Ze had niet gehoord dat hij dat gezegt had, ze kon het zichzelf ook niet voor stellen omdat hij niet zo was. Nu weet ik het dus niet meer! Ik voel me zo kut, ik weet niet wie de waarheid spreekt?! Want Jamie kan goed liegen, dus hij liegt tegen mij of tegen hun :[

    I need some advice...


    -

    miss moet je het hem zelf vragen?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Zeg gewoon: ''Ik weet alles van wat je hebt gezegd. Ik weet wat je van me vind. Ik hoef je niet meer te zien.'' Dan kan hij vragen waar je het over hebt of hij bekend het.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vraag het aan hem zou ik zeggen :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Zegt hem gewoon de waarheid. Ga gewoon naar hem toe en zegt da hij iets te zeggen tegen u heeft het nu moet doen of dat hij het anders kan afbollen.

    "I will never give away my heart again, because everytime I do, I get it back broken.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Decoy schreef:
    Zeg gewoon: ''Ik weet alles van wat je hebt gezegd. Ik weet wat je van me vind. Ik hoef je niet meer te zien.'' Dan kan hij vragen waar je het over hebt of hij bekend het.

    Ooh, ik hoop dat ik dat durf O.o


    -

    ik zou gewoon aan hem vragen...

    Dat lijkt mij wel de beste optie....


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ooh, ik hoop dat ik dat durf O.o

    Meid, probeer het gewoon. Als jij het echt wil weten kan je het!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga het echt doen! Morgen ga ik er echt naar vragen! Tenzij hij vanaaf online komt^^


    -

    ShellysANUS schreef:
    Ik ga het echt doen! Morgen ga ik er echt naar vragen! Tenzij hij vanaaf online komt^^

    Ik zou het face to face doen. Word het voor hem een stuk moeilijker zeg dan als hij vanavond op msn komt: ''Ik wil je morgen even spreken.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)
    Ik zou het face to face doen. Word het voor hem een stuk moeilijker zeg dan als hij vanavond op msn komt: ''Ik wil je morgen even spreken.''

    Dankje dat ga ik echt doen :]


    -

    Je kunt hem er het beste mee comfronteren. Hij moet een reden hebben voor wat hij doet en maak hem goed duidelijk dat je hem nooit meer wilt zien, of wat dan ook.
    Hij zal spijt moeten hebben.


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Dankje dat ga ik echt doen :]

    Goedzo meid, succes.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Das kut, ik heb echt geen idee wat je moet doen :/.. Sterkte <3


    I don't need words to feel those lips.

    vraag het hem zelf . xd


    ' niks is wat het zijn moet '