• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2016 - 20:57 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    En ik kan geen Assassin's Creed spelen, want mijn laptop kan het spel niet aan.....


    Stenenlikker

    Genoeg Sims voor vandaag c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die gif though

    STUCKY HUG STUCKY HUG STUCKY HUG FAVORIETE LJH TOPIC

    en nog even klagen in non caps om mijn berichtje geldig te houden maar ik ben 0% klaar voor morgen en ik denk dat dat vooral ligt aan het feit dat ik nu pas ben begonnen met het verslag dat morgen af moet en waar ik normaal drie dagen over doe hahaHAHAH kill me


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha, grappig dat je denkt dat ik een cadeau voor je heb gekocht. De wereld draait niet om jou, silly boy.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    I want to write.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Stucky is life, en ik vermoord mezelf graag door naar die gif te staren hehehe
    //
    Nog nooit zoveel ademhalingsproblemen gehad als nu.. wtf is deze shit?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kutste rooster ever. Elke dag van half 9 tot half 5 naar school.. En elke dag maar een half uurtje pauze in totaal.

    Ik wil zo graag schrijven maar ik weet totaal niet waarover.


    Slightly drunk.

    Oke of ik ben lactose intolerant of God haat me maar de aankomende paar weken ga ik actief alle soorten zuivel vermijden want dit is echt niet grappig meer


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nu is de vraag; wil ik in het Engels of Nederlands gaan schrijven...?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik wil verder met mijn comic maar ik ben te lui cryin

    ik wil zo graag schrijven maar ik moet aan dat verslag en zelfs al moet ik aan het verslag heb ik het te druk met boven de plee hangen en de afgelopen twee weken voelde ik me kiplekker en morgen moet ik weer naar school en moet het verslag af duS WAAROM NOU NU


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    BLAZE IT


    i put the fun in funeral

    Ik wou dat ik de handdoek in de ring kon gooien.