• I will never give my heart away again, because every time I do, it comes broken back to me...
    Klopt die zin? Ik d8 van wel maar mijn gramatica is niet goed....
    Maar daar gaat dit topic niet over. Hij speelt wel een spelletje met me, zoals een paar al dachten. Ik joorde net van een vriendin dat hij vrijdag heeft gezegt dat hij me nooit leuk heeft gevonden tegen haar. Die dag was ik dus niet op school...
    Maar hij heeft tegen mij altijd gezegt dat hij me wel leuk vond maar niet leuk genoeg. Nog niet leuk genoeg. En nu hoor ik dus dat hij me nooit leuk heeft gevonden!
    Maar nu komt het, ik vroeg aan nog een vriendin of ze dat gehoord had en zij zei nee. Ze had niet gehoord dat hij dat gezegt had, ze kon het zichzelf ook niet voor stellen omdat hij niet zo was. Nu weet ik het dus niet meer! Ik voel me zo kut, ik weet niet wie de waarheid spreekt?! Want Jamie kan goed liegen, dus hij liegt tegen mij of tegen hun :[

    I need some advice...


    -

    Vandaag op school heb ik hem helamaal genegeerd x'D
    Wilde ik hem in mijn tussenuur erop aanspreken, was hij dus al uit! Ik helemaal pissed of. Belt hij mij ineens. Om te vragen waarom ik hem negerrde vandaag!? Dus ik uitgelegt en het hem gevraagt. Hij heeft dat dus wel gezegt, alleen tegenover zijn vrienden. Hij vertelde dat hij me dus wel leuk vond. En daarna hebben we afgeproken... wat naar mijn smaak een beetje te ver ging (zip)


    -

    Nou, als een jongen uberhaupt bekendstaat om dat hij goed kan liegen zou ik hem linea recta naar de deur sturen. And I mean it.
    Op zulke momenten ben ik blij dat wij meiden nog hersenen hebben ><'


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Nou, als een jongen uberhaupt bekendstaat om dat hij goed kan liegen zou ik hem linea recta naar de deur sturen. And I mean it.
    Op zulke momenten ben ik blij dat wij meiden nog hersenen hebben ><'

    Liegen in vorm van tegen leraren x'D
    Of in z'n geval als dit, omdat we nog niks hebben wil hij niet dat iedereen weet van onze aspraakjes enzo. :Y)
    I don't care, zo lang hij niet liegt tegen mij^^


    -

    gaa er inderdaad naartoe,en vraag het op de man af,is kijken hoe hij reageert,en aan zijn reactie zal je wel kunnen zien of hij liegt of niet ?

    xx


    everybody needs a song.