• Hello.
    Ik hoorde net op de radio dat er in Duitsland een hevige ophef is over een kookboek dat nét is uitgegeven. In het kookboek zou een recept staan hoe je een cavia moet bereiden tot een lekker broodje. Echt, bah. ><
    Wie wil er nu een broodje CAVIA? :o
    - is gechoqueerd -


    Tanya is de beste.

    Ze eten toch ook konijn,waarom zullen ze dan geen cavia mogen eten (';

    LizesBIATCH schreef:
    Dude of ze nou een cavia eten of een koe. What's the difference?

    Ja, oke. Daar heb je inderdaad een punt, maar toch, zoals UseSomebody al zei, het zit 'm tussen de oortjes. :')


    Tanya is de beste.

    Misschien is het wel lekker... je weet maar nooit! ='D


    Als je maar een ananas hebt..

    Weetje, mijn cavia is like vorige week of zo dood gegaan...ik zou hem toch ook maar niet tussen m'n broodje draaien hwr :o xD


    Live for something or die for nothing

    Ze eten cavia's in Midden-Amerika, dus eigenlijk is het gewoon niet zo erg.
    Mensen vinden het nu gewoon erg omdat het in deze landen als huisdier wordt gehouden^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik moet er niet aan denken..
    ik had vroeger ook cavia's als huisdier die nog zo goed in me geheugen zitten dat ik er niet aan moet denken dat ze op een broodje zitten..


    Nvt

    Amour schreef:
    Ergens in Mexico ofzo eten ze cavia hoor o.<

    Ik heb liever een broodje konijn :Y)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    in mexico ete ze da mijn opa heeft da gegeten & hij zij da da smaakte na konijn duss =)
    maar ik zou het zelf nooit eten =)
    x

    Omg, ik zie al helemaal die cavia mooi op dat broodje liggen. (':
    Oké laat maar.
    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Imperd schreef:
    (...)
    Ja, oke. Daar heb je inderdaad een punt, maar toch, zoals UseSomebody al zei, het zit 'm tussen de oortjes. :')

    Als ze niet zouden zeggen tegen u dat het cavia is. Maar ze zeggen gewoon dat het een nieuw soort vlees is dat hard in de smaak valt. Wedden dat iedereen het dan opeet (': En als je daarna zegt dat het cavia was,dan ga je kotsen :')

    Ik ben wel benieuwd hoe het zou smaken. (:


    A. ikmisje.

    ielg maarjah hun zouden het wel lekker vinden anders eten mensen het niet !xD


    /

    Het schijnt gewoon naar kip te smaken. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Het schijnt gewoon naar kip te smaken. (cat)


    correctie: "eend" werd er op het nieuws gezegt (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.