• heey,

    ik had een ander topic geopend dat bij ons op school de eindexamen stunds niet door mochten gaan.http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=33186en nu was het dus een grote gaos op school.

    De oficieele dingen zijn niet door gegaan maar de on oficieele dinge wel.

    De krant kwam zelfs op school en die hebben met werter(directeur van onze school) en tijn(iemand van het eindexamen comite).De fotograaf maakte foto's van de school en alex is op de venster bank gaan staan en heeft zijn broek naar benede getrokken. Toen hebben de mensen die om hem heen stonden werter uitgejouwd.

    Ze hebben ook op school gekampeert(altans dat wouden ze) en toen is er een meisje op de grondgedrukt door de bewakers. de ouders van dat kind kwam op school en die moeder is helemaal geflipt

    Net als onze natuurkunde leraar. tamara(AngelXWings) en ik hadden het eerstuur natuurkunde en toen kwamen een stel jongens in onze klas met maskers(AngelXWings vond ze eng ) op en die hadde waterpistolen bij zich. die spoten ons nat en toen is onze natuurkunde leraar uitgeflipt. Die jongen weg rennen, hij erachter aan. hele schreeuw partij.Jongen die gespoten had(niek) is geschorst-_-'.

    De andere jongens hadden werter(de directeur) omsingelt en ze hadden hem bijna nat gespoten maar toen kwam er een leraar aan en toen konden ze het niet meer doen.

    Ze hadden ook foto's van leraren bewerkt(de hoofd van hun op een andere lichaam) en iedere leraar vond dat echt geweldig. Mijn zus moest er zelfs een op A3 formaat kopieren voor de leraar die er op stond.alleen werter vond het niks(hij stond op een gay krant omslag).

    een jongen had zich in een appenpak gehesen en 'viel'de leeraren aan. net bokito

    en ze hadden ook met rijst en met meel gegooid

    ze hadden wc papier aan de buiten kant van de ramen geplakt(door z'n kind dat vet lang is via hat raam). en ze hadden de wc ondergespoten met tampasta. ze hadden van dat rood met witte papier bij de hal opgehangen.

    en volgens een jongen uit mijn klas hadden ze een spandoek opgehangen met:'flipke is een lul geen eindexamenstund is flouwekul'(flipke-directeur)

    en dat was het zo ongeveer.al dit kwam doordat werter het had verboden--'.

    xx

    WE STAAN IN DE KRANT


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    dude die maskers ware eng jo ><

    en ik had mn knie gestote om dat ik onder de tafel ging zitte(nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    dude die maskers ware eng jo ><

    en ik had mn knie gestote om dat ik onder de tafel ging zitte(nerd)

    muts waarom dook je dan ook onder de tefel


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    XamaranthX schreef:
    (...)
    muts waarom dook je dan ook onder de tafel

    wilde nie nat worde(nerd)
    want ik dagt die spuite ons onder net als vorig jaar o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    wilde nie nat worde 8-|
    want ik dagt die spuite ons onder net als vorig jaar o.O

    had je naast me moete komen staan dan werd je niet nat


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Bij ons lagen er ballonnen in de wc's, de school was bekogeld met eieren, er waren spanddoeken opgehangen, de fietsen werden aan elkaar vastgebonden en sommigen aan het hek en er was een modeshow van de leraren die in een of ander pak moesten lopen :'D
    en ze gingen met waterballonen gooien, ik werd keihard op mijn arm geraakt haha dus wij snel naar binnen rennen!


    a figment of your imagination

    waarom is mijn titel aangepast?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Sodeju. Bij ons ging het vorig jaar sowieso niet door: te weinig tijd. En rara wie er destijds in de examenklas zat en er 4 jaar lang naar heeft uitgekeken?
    Ik.
    Je kunt je dan wel degelijk voorstellen hoe zeer we met z'n allen baalden. Ongeveer net zo erg als jullie nu.


    No growth of the heart is ever a waste

    DUDE je bent bokito vergete (nerd)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    DUDE je bent bokito vergete (nerd)

    hij staat er al bij en dat lied is ook bijna af


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Zijn er geen jongens van school gestuurd? Want ik heb zoiets gezien op tv. :'D

    Bumblebee schreef:
    Zijn er geen jongens van school gestuurd? Want ik heb zoiets gezien op tv. :'D

    niet dat ik weet

    zijn we op het nieuws geweest dn =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    niet dat ik weet

    zijn we op het nieuws geweest dn =D

    Ja, ik dacht het wel, maar het kan ook een andere school zijn geweest.

    Bumblebee schreef:
    Zijn er geen jongens van school gestuurd? Want ik heb zoiets gezien op tv. :'D

    niek is van school geschors(die jongen van het pak) maar volgens mij is er niemand van school gestuurd


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Ja, ik dacht het wel, maar het kan ook een andere school zijn geweest.

    was het BC Broekhin in roermond?


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Bij ons zetten ze de leraren elk jaar voor schut xP
    Vorig jaar was er een 'talentenjacht' voor de leraren. Hadden ze de leraren helemaal verkleed nzo xP en moesten ze zingen (wat de meesten niet kunnen)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.